SPADIORA: marka, która słucha kobiecego głosu i wprowadza urlop menstruacyjny i czterodniowy tydzień pracy
Czas. Najcenniejsza wartość w życiu. Upływa bezlitośnie i wszystkich nas mierzy jedną miarą. Tylko jego nie możemy sobie kupić. Spadiora to nie tylko apaszki zabierające głos w ważnych społecznie sprawach, ale też zmiana, która idzie z duchem czasu, i która słucha kobiecego głosu, również małej, rodzinnej firmie. Od dłuższego, nomen omen, czasu założyciele marki: Marta i Janek, zastanawiali się jak mogą docenić swoje Współpracownice.
Bo przecież pieniądze to nie wszystko i cóż po nich, jeśli nie ma czasu by z nich skorzystać? SPADIORA zdecydowała podarować kobietom pracującym w ich firmie właśnie CZAS. Cały dodatkowy dzień wolny w każdym tygodniu. Przestrzeń na odpoczynek, relacje z bliskimi, pasje, załatwienie formalności.
Swego czasu dosyć głośno było w mediach o przykładzie Islandii, która z dumą odtrąbiła sukces dwuletniego testowego projektu rządowego, który zakładał 4-dniowy tydzień pracy. Co prawda w projekcie uczestniczyło zaledwie 2,5 tyś pracowników, co stanowi niespełna 1% wszystkich zatrudnionych w tym kraju, jednak na pewno wskazuje to na pewien trend. Jaki?
Otóż pracownicy, z grupy testowej, byli mniej zestresowani, bardziej odprężeni, uśmiechnięci i to, co zapewne najbardziej interesuje szefów – bardziej efektywni.
Dlatego marka Spadiora na początku sierpnia przekazała swoim pracownikom informację o wolnych piątkach, tym samym konstytuując czterodniowy tydzień pracy.
www.spadiora.com