fbpx
wtorek, 19 marca 2024

27 października odbył się międzynarodowy e-event CeraVe „Global Cleanse Your Skin Week”, podczas którego światowi eksperci w dziedzinie dermatologii przedstawili wyniki pierwszego globalnego badania dotyczącego prawidłowego oczyszczania skóry. Z sondażu przeprowadzonego na zlecenie marki CeraVe, można dowiedzieć się między innymi: Jak często Polacy oczyszczają skórę twarzy? Czy potrafią dobrać odpowiednie kosmetyki? Jaki wpływ ta rutynowa czynność ma na ich codzienne samopoczucie?

W pierwszym Globalnym Sondażu CeraVe przeprowadzonym przez Ipsos 5500 ankietowanych z 11 krajów (USA, Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Hiszpania, Polska, Rosja, Tajlandia, Australia, Meksyk, Brazylia) odpowiedziało na pytania dotyczące pielęgnacji skóry. Ich wypowiedzi zostały następnie porównane ze stanem faktycznym. W badaniu wzięło udział aż 500 respondentów z Polski. Wśród nich znaleźli się mężczyźni oraz kobiety w wieku 18-60 lat. Jego wyniki wykazały, że Polacy, w przeciwieństwie do reszty świata, uważają, że to ręce są najważniejszą częścią ciała i należy myć je codziennie. Oczyszczanie twarzy znajduje się na drugim miejscu wśród mężczyzn, za to na pierwszym wśród kobiet.

Połowa respondentów twierdzi, że myśli o barierze skórnej przy wyborze produktów do oczyszczania. Pomimo tego nadal w Polsce bardzo często występują błędne przekonania dotyczące pielęgnacji skóry twarzy, a mianowicie Polacy mają luki w wiedzy dotyczącej tego, jaki produkt zastosować w jakiej sytuacji (krem do golenia, abrazyjny peeling do twarzy, mydło do rąk). Kobiety zazwyczaj wiedzą więcej niż mężczyźni i są bardziej skłonne do stosowania kilku produktów do mycia twarzy. Dwie trzecie badanych uważa, że zna swój rodzaj skóry, ale tylko co trzecia osoba potwierdziła to u specjalisty. Jednym z produktów, który pozwoli zapomnieć o ściągniętej i nieprzyjemnej w dotyku po myciu skórze jest Oczyszczający Żel do Mycia ciała i twarzy. Tak jak większość produktów marki CeraVe jest wielofunkcyjny i uniwersalny. Może być stosowany zarówno przez mężczyzn, jak i kobiety, a nawet dzieci powyżej 3 roku życia. Jest hipoalergiczny, ultradelikatny i w bardzo efektywny sposób oczyszcza ciało usuwając przy tym nadmiar sebum i pozostawiając skórę czystą i nawilżoną.

Jak Polacy oczyszczają skórę?

Wyniki sondażu pokazały także, że Polacy zazwyczaj myją się zbyt często, czyli nawet 2 lub 3 razy dziennie. Głównie to mężczyźni mają tendencję do nadmiernego mycia. 41% z nich oczyszcza skórę twarzy częściej niż dwa razy dziennie. Zazwyczaj robią to przy goleniu, po treningu lub po wieczornym wyjściu. Kobiety z kolei głównie myją twarz przed snem, używając do tego jedynie wody.

Jakich efektów na skórze po zastosowaniu produktów pielęgnacyjnych oczekują Polacy?

Polacy po zastosowaniu produktów pielęgnacyjnych cenią sobie przede wszystkim miękkość i sprężystość skóry. W porównaniu do pozostałej części świata częściej poszukują efektu jędrności, jednakże tylko co piąty zgłasza, że jego skóra jest sprężysta po myciu, a połowa zgłasza uczucie miękkości. W portfolio marki CeraVe znajdziemy produkt, który doskonale odpowiada na powyższe potrzeby badanych. Nawilżająca Emulsja do Mycia, dzięki której nie musimy dokonywać wyboru między oczyszczeniem a nawilżeniem, którego tak pożądają Polacy. W składzie produktu znajduję się między innymi kwas hialuronowy oraz trzy kluczowe ceramidy, które nawilżą i przywrócą naturalną barierę ochronną skóry.

Podobnie jak w innych krajach Polacy popełniają czasami wieczorne „grzechy przeciw skórze”. Częściej niż inne narody śpią na brudnych poszewkach na poduszki (78%). Pomimo tego, że zwracają szczególną uwagę na oczyszczanie twarzy, zdarza im się położyć spać bez jej uprzedniego umycia i z nałożonym makijażem. Wynika to zazwyczaj ze zmęczenia lub z braku czasu. Co ciekawe jako naród mamy z tego powodu wyrzuty sumienia. Dwie trzecie Polaków, deklaruje, że jeśli zasypiają z nieoczyszczoną skórą twarzy, czują się brudni i sfrustrowani.

CeraVe, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów stworzyła Nawilżającą Krem-Piankę do Mycia przeznaczoną dla skóry suchej i normalnej, która odpowiednio nawilża i skutecznie oczyszcza skórę twarzy z makijażu i zanieczyszczeń, nie naruszając przy tym jej bariery ochronnej. W składzie znajdziemy m.in.: trzy kluczowe ceramidy, aminokwasy i kwas hialuronowy, które są znakiem rozpoznawczym marki.

Patrząc na wyniki badania możemy dojść do wniosku, że choć Polacy popełniają niekiedy błędy w pielęgnacji i oczyszczaniu skóry, to większość z nich ma prawidłowe nawyki. Podsumujmy więc, jak powinna wyglądać odpowiednia pielęgnacja. Po pierwsze, należy pamiętać o dwukrotnym myciu twarzy: rano oraz wieczorem. Po drugie, produkty, jakie stosujemy podczas naszej rutyny pielęgnacyjnej należy dobierać odpowiednio do rodzaju skóry, nie zawsze te same preparaty sprawdzą się przy cerze mieszanej czy suchej. Po trzecie, nie można również zapominać o barierze ochronnej naszej skóry, która, jeżeli będzie działała prawidłowo, zadba o jej ochronę i odpowiednie nawilżenie.

Marka CeraVe opracowana została we współpracy z dermatologami w 2005 roku, wybrany zespół specjalistów doszedł do wniosku, że zdrowa bariera ochronna skóry zapobiega wybranym jej problemom, a zastosowanie ceramidów może mieć kluczowe znaczenie dla przywrócenia optymalnego funkcjonowania naturalnej bariery ochronnej skóry. W badaniach zidentyfikowano mieszaninę tych identycznych z występującymi w ludzkiej skórze, na którą składały się ceramidy 1, 3 i 6-II. To unikatowe połączenie wspiera odbudowę warstwy ochronnej skóry, aby przywrócić jej kluczowe funkcje. To właśnie ceramidy są (obok komórek) jej głównym budulcem. Dzięki odpowiedniej ilości zapobiegają niedoborom w szczelinach, dzięki czemu skóra nie przepuszcza czynników chorobotwórczych i jest odpowiednio nawodniona. Przyczyniają się również do odbudowy naskórka – tak, by ten był zdrowy i mógł bronić się przed szkodliwymi czynnikami. W swoim asortymencie marka CeraVe ma dwie gamy produktów: do oczyszczania (kolor zielony) oraz do pielęgnacji (kolor niebieski).

CeraVe od ponad 10 lat cieszy się zaufaniem swoich klientów. Jest to najczęściej rekomendowana przez dermatologów marka produktów nawilżających w USA.

Nawilżająca emulsja do mycia do skóry suchej i normalnej

Łagodna i niepieniąca się emulsja do mycia została opracowana we współpracy z dermatologami. Oczyszcza i nawilża, wspiera odbudowę bariery ochronnej skóry twarzy i ciała. Zawiera 3 kluczowe ceramidy oraz kwas hialuronowy. Jest odpowiednia dla dorosłych i dzieci od 3. roku życia. Bezzapachowa i hypoalergiczna.

Pojemność: 473 ml
Rekomendowana cena: 49,90 zł

Oczyszczający Żel do Mycia ciała i twarzy

Skutecznie oczyszcza całe ciało i usuwa nadmiar sebum z twarzy został opracowany we współpracy
z dermatologami. Zawiera 3 kluczowe ceramidy, kwas hialuronowy oraz nacynamid. Jest odpowiednia dla dorosłych i dzieci od 3. roku życia. Bezzapachowa i hypoalergiczna.

Pojemność: 236 ml
Rekomendowana cena: 38,90 zł

Nawilżający Krem-Pianka do Mycia

Opracowany z dermatologami krem-pianka oczyszcza, nawilża i usuwa pozostałości makijażu nie naruszając bariery ochronnej skóry. Zawiera 3 kluczowe ceramidy, aminokwasy i kwas hialuronowy. Bezzapachowy i hypoalergiczny.

Pojemność: 236 ml
Rekomendowana cena: 38,99 zł

Poprzedni

Gdziekolwiek jesteś bądź

Następny

Woda, woda i jeszcze raz woda!

Zobacz również to: