fbpx
środa, 17 kwietnia 2024

Trauma

trauma wyspa kobiet

Adwokat diabła

Adwokat diabła wyspa kobiet

Kosmetyki pachnące owocami

Kosmetyki wyspa kobiet

Jedyne ocalałe

Jedyne ocalałe wyspa kobiet

Until you

Until you wyspa kobiet

Tarcza odpornościowa

Tarcza odpornościowa wyspa kobiet

FOCUS NA WŁOS(Y)

WŁOS wyspa kobiet

Wiosenne wyzwanie – przywróć skórze blask i witalność!

Wiosenne wyzwanie wyspa kobiet

Lee® – kultowa marka odzieżowa słynąca z ponadczasowego denimu i innowacyjnych ubrań – proponuje kolejne proekologiczne rozwiązania w ramach inicjatywy „For A World That Works” (FWTW). Działania marki mają na celu zwiększenie ilości ekologicznych materiałów i procesów produkcji wykorzystywanych w produktach Lee, począwszy od kolekcji jesień-zima 2020.

W kolekcji jesień-zima 2020 większość produktów została wykonana z bawełny organicznej i materiałów pochodzących z recyklingu. Zwiększa się również ilość ubrań z alternatywnych materiałów i tych pochodzących ze zrównoważonych źródeł, na przykład z modalu i lyocellu.

Nie mniej ważny jest fakt, że coraz więcej produktów, w tym ubrań denimowych, koszul, T-shirtów i kurtek, będzie wytwarzanych z materiałów, które są barwione i wykańczane z zastosowaniem procesów ograniczających zużycie energii i substancji chemicznych oraz eliminujących powstawanie ścieków poprodukcyjnych.

W kwietniu 2020 marka Lee określiła swoje cele związane z ochroną środowiska naturalnego. Są to:

· Zasilanie wszystkich obiektów własnych i zarządzanych energią odnawialną do roku 2025,

· Wykorzystywanie w produkcji ponad 50% materiałów syntetycznych ze zrównoważonych źródeł do 2025 roku,

· Pozyskiwanie 100% bawełny wykorzystywanej do produkcji ze zrównoważonych upraw i recyklingu,

· Stopniowe zwiększanie ilości produktów farbowanych w technologii Indigood™.

Lee wyspa-kobiet.pl

Co sezon Lee stawia sobie za cel, by produkty marki były wytwarzane w sposób, który jest przyjazny dla środowiska. Priorytetem jest ograniczenie i odwrócenie szkód wyrządzonych ludziom i miejscom przez przemysł odzieżowy na świecie. Platforma FWTW nie jest jednorazową inicjatywą, a jednym z głównych priorytetów marki Lee.

Poprzedni

Nowość od GLOV, dzięki której demakijaż stanie się ukochanym rytuałem pielęgnacyjnym!

Następny

Nie tylko dla aktywnych. Spray z arniką

Zobacz również to: