fbpx
wtorek, 18 lutego 2025

Ruszyła Łódzka Marka Mleka, kampania informacyjno-promocyjna pod patronatem Marszałka Województwa Łódzkiego, skierowana do mieszkańców naszego województwa.

Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na zalety mleka i jego przetworów, kreowanie właściwych nawyków żywieniowych oraz zwiększenie bezpieczeństwa zdrowotnego społeczeństwa.

Projekt, finansowany ze środków Funduszu Promocji Mleka, realizuje Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich we współpracy z Łódzką Koleją Aglomeracyjną.

W kampanię zaangażowały się mleczarnie z województwa łódzkiego, które podjęły współpracę w celu promocji swoich wyrobów. Jest to doskonały przykład tego, jak współpracować zamiast konkurować.

W ramach kampanii ŁKA przeprowadzi w pociągach akcję edukacyjno-promocyjną pod nazwą Pociąg do mleka, podkreślającą znaczenie wartości odżywczej mleka i produktów mlecznych w codziennej diecie.

Mleko to podstawa!

Podstawa zdrowych posiłków i przekąsek, których będzie można zasmakować podczas wydarzeń organizowanych w województwie. Na stoisku promocyjnym Łódzkiej Marki Mleka będzie można spróbować zdrowych potraw i napojów przygotowanych na bazie mleka od producentów z województwa łódzkiego. Na odwiedzających czekają również atrakcyjne „mleczne” gadżety.

Już 6 marca zapraszamy na stoisko promocyjne Milkpolu, marka Czarnocin, na Stacji Kobiet, evencie organizowanym przez ŁKA na dworcu Łódź Fabryczna.

Kampania potrwa do końca 2020 roku.

Poprzedni

Bioxsine Aqua Thermal - szampony dla alergików

Następny

Wojownik Altaii

Zobacz również to: