
Ruszyła Łódzka Marka Mleka, kampania informacyjno-promocyjna pod patronatem Marszałka Województwa Łódzkiego, skierowana do mieszkańców naszego województwa.
Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na zalety mleka i jego przetworów, kreowanie właściwych nawyków żywieniowych oraz zwiększenie bezpieczeństwa zdrowotnego społeczeństwa.
Projekt, finansowany ze środków Funduszu Promocji Mleka, realizuje Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich we współpracy z Łódzką Koleją Aglomeracyjną.
W kampanię zaangażowały się mleczarnie z województwa łódzkiego, które podjęły współpracę w celu promocji swoich wyrobów. Jest to doskonały przykład tego, jak współpracować zamiast konkurować.
W ramach kampanii ŁKA przeprowadzi w pociągach akcję edukacyjno-promocyjną pod nazwą Pociąg do mleka, podkreślającą znaczenie wartości odżywczej mleka i produktów mlecznych w codziennej diecie.
Mleko to podstawa!
Podstawa zdrowych posiłków i przekąsek, których będzie można zasmakować podczas wydarzeń organizowanych w województwie. Na stoisku promocyjnym Łódzkiej Marki Mleka będzie można spróbować zdrowych potraw i napojów przygotowanych na bazie mleka od producentów z województwa łódzkiego. Na odwiedzających czekają również atrakcyjne „mleczne” gadżety.
Już 6 marca zapraszamy na stoisko promocyjne Milkpolu, marka Czarnocin, na Stacji Kobiet, evencie organizowanym przez ŁKA na dworcu Łódź Fabryczna.
Kampania potrwa do końca 2020 roku.