Mediheal jako marka nieustannie zgłębiająca wiedzę o uniwersum w poszukiwaniu przełomowych składników i technologii przyszłości, zabłyśnie w 2020 wyjątkowo jasnym blaskiem. Wyróżniając się futurystycznym spojrzeniem na wszechświat, nowa komunikacja podbije umysły istot ludzkich szukających nieodkrytego dotąd wymiaru piękna.
Transgalaktyczna podróż ruszyła 30 marca 2020 r., pod hasłem #BE YOUR FUTURE.
Na pokładzie międzyplanetarnego statku, oprócz koreańskich pasjonatów zaawansowanych technologii pojawiła się Katosu,, gwiezdna wojowniczka przyszłości, nieustraszona w poszukiwaniu nowych wymiarów kobiecego piękna.
Idea kreatywna #BeYourFuture
W swojej kampanii Mediheal w sposób metaforyczny przekracza granice i wychodzi „poza produkt”. Dotyka kosmosu, aby zwrócić uwagę na szerszy aspekt naszej ziemskiej podróży.
#BeYourFuture mówi: „Bądź sobą i bądź swoją przyszłością – to od ciebie zależy w jakiej kondycji za kilka lat będzie twoja skóra” oraz „Bądź autentyczna, zatrzymaj się, zadbaj o siebie, rozwijaj to, w czym jesteś dobra i co sprawia ci radość!”
Żyjemy bardzo szybko, jesteśmy nastawieni na cele, a niekiedy innym pozwalamy na decydowanie o naszej przyszłości. Kampania zachęca, aby kobiety pamiętały, że przyszłość jest w ich rękach i to od nich w dużej mierze zależy, jaki przybierze kształt.
Wojowniczka piękna
Kobieta w kampanii Mediheal jest gwiezdną wojowniczką. Dokładnie tak jak w życiu, gdzie łagodność i delikatność kobiety, łączy się z jej siłą.
Jako marka jesteśmy zawsze blisko kobiet i jesteśmy wszędzie tam, gdzie kobiety „budują swoją przyszłość”, dlatego wspieramy lokalną społeczność Ery Nowych Kobiet w Białymstoku, która skupia swoją działalność na rozwoju kobiet – podsumowuje Maciej Pawłowski – prezes firmy Eurus, wyłącznego importera marki Mediheal w Europie.
Twarzą kampanii została Katosu: Mocno wierzę w to, że my kobiety posiadamy w sobie kosmiczną moc i powinnyśmy częściej po nią sięgać. Przyszłość jest w naszych rękach, a moją misją jest przypomnieć o tym kobietom, jak również zachęcić je do wydobywania ich naturalnego piękna. Cieszę się, że mogę uczestniczyć w tym projekcie.
Maski nr 1 w Korei
W Korei, maski w płachcie cieszą się dużą popularnością i są powszechnie używane zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn. W Polsce naszymi konsumentkami są głównie kobiety i to do nich głównie skierowana jest kampania.
Maski w płachcie błyskawicznie poprawiają kondycję skóry, są więc doskonałe przed makijażem. Wygładzają skórę, nawilżają, dzięki czemu make-up jest trwalszy i wyglądamy lepiej. Regularnie stosowane poprawiają kondycję skóry, więc możemy ograniczyć ilość podkładu lub całkowicie z niego zrezygnować – konkluduje Katosu, ambasadorka marki Mediheal.
Maski Mediheal są dostępne w perfumeriach Douglas i na douglas.pl, drogeriach Hebe, Super-Pharm, Kontigo oraz wielu aptekach i w sklepach internetowych.
Kampania obejmuje promocję w prasie, kanałach digital oraz social media. Marka będzie aktywna również na eventach i wydarzeniach, które wspierają przyszłość kobiet.
FB: MedihealPolska, IG: mediheal_polska
www.medihealpolska.pl