fbpx
piątek, 29 marca 2024

Po sukcesie zeszłorocznej kolekcji Wrangler x Rick & Morty, która wyprzedała się dwukrotnie, Wrangler przybywa z nową kolekcją ubrań tuż przed nadchodzącymi świętami

26 października 2021, Greensboro, Północna Karolina

Wrangler® – światowy lider branży denimowej zapowiedział dzisiaj swój najnowszy wspólny projekt z Warner Bros. Consumer Products i Adult Swim, producentem nagrodzonego nagrodą Emmy serialu „Rick i Morty“. Najnowsza kolekcja Wrangler × Rick and Morty będzie obejmować ubrania unisex z niewidzianymi do tej pory motywami.

Podobnie jak w przypadku pierwszej kolekcji, która pojawiła się na rynku pod koniec roku 2020, ubrania będą dostępne wyłącznie na wrangler.com. Początek sprzedaży zbiegnie się z dorocznym festiwalem Adult Swim, który będzie pokazywany od 11 do 13 listopada na kanale Adult Swim na YouTube.

Serial „Rick i Morty“ przeniknął do kultury epoki i zyskał sobie popularność zarówno wśród celebrytów, jak i fanów popkultury. W roku 2020 Wrangler wypuścił na rynek swoją pierwszą kolekcję z bohaterami serialu, która wyprzedała się dwukrotnie. Kampania towarzysząca oryginalnej kolekcji Wrangler × Rick and Morty wygrała ostatnio nagrodę Adweek Media Plan of the Year Award w kategorii Najlepsze wykorzystanie technologii eksperymentalnej.

Uznanie zdobyła zdobiona laserowo kurtka oraz działania marki skupiające się na problemach egzystencjonalnych podjęte podczas zeszłorocznego festiwalu Adult Swim. Współpraca nad kolekcją Wrangler × Rick and Morty zdobyła honorowe wyróżnienie w kategorii Marketing dla Biznesu, Produkty i Usługi Konsumenckie w konkursie 2021 InSpire Awards oraz Nagrodę Doskonałości – Stosunki Medialne w konkursie 2021 Bronze InSpire Awards.

Sukces pierwszej kolekcji sprawił, że z chęcią podjęliśmy ponowną współpracę z marką Wrangler i jej fanami na całym świecie. Ubrania z rick-tastycznymi nadrukami mogą być noszone przez lata” – mówi Tricia Melton, Dyrektor ds. Klasyków oraz Filmów dla Dzieci i Młodzieży w Warner Bros. „Połączenie kultowego serialu Adult Swim z ponadczasową marką, jaką jest Wrangler, to świetna okazja, by zaproponować naszym fanom coś ekstra, co bezpośrednio nawiązuje do serialu”.

Pełna kolekcja Wrangler × Rick and Morty obejmuje cztery oryginalne modele: dwie bluzy z okrągłymi dekoltami ze 100% bawełnianej dzianiny, bluzę z kapturem ze 100% bawełnianej dzianiny i kurtkę dżinsową z laserowym nadrukiem z serialu na plecach.

Jako kultowa marka z wieloletnią tradycją Wrangler ma długą historię w popkulturze. Cieszy nas, że możemy podbić serca nowych fanów dzięki serialowi Adult Swim „Rick i Morty” oraz organicznym wzmiankom o tym, że denim Wrangler jest niezniszczalny, nawet przez Usuwacza Planet NX-5 z 4. sezonu” – mówi Holly Wheeler, Wiceprezes ds. Globalnego Marketingu we Wrangler. „W związku z obchodami naszej 75. rocznicy, planujemy zaprosić do współpracy jeszcze więcej interesujących partnerów. Naszym celem jest połączenie westernowych korzeni marki ze współczesną kulturą, co pokaże kierunek, w którym chcemy zmierzać przez następne 75 lat”.

Kolekcja Wrangler x Rick and Morty obejmująca cztery produkty będzie dostępna na wrangler.com. Ceny wahają się od 59 do 79 $.

Wszystkie pięć sezonów serialu „Rick i Morty“ jest dostępnych w HBO GO.

Wrangler
Wrangler® to marka w portfolio Kontoor Brands (symbol na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych: KTB), która od ponad 70 lat jest symbolem autentycznego amerykańskiego stylu. Bogate dziedzictwo i historia marki osadzone w zachodniej części Stanów Zjednoczonych sprawiają, że jest ona źródłem niepowtarzalnej jakości i ponadczasowej estetyki. Kolekcje dla mężczyzn, kobiet i dzieci cechuje wyjątkowy styl i wygoda, które inspirują noszących do tego, by być gotowym na wszystko, co przynosi życie, dzień po dniu. Produkty Wrangler są dostępne w sklepach detalicznych na całym świecie, włącznie z flagowymi salonami marki w Denver i Dallas, w domach towarowych, sklepach specjalistycznych, sklepach dostarczających odzież westernową oraz online. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź Wrangler.com.
Adult Swim
Adult Swim jest liderem dorosłej animacji i numerem jeden wśród młodych dorosłych od ponad 15 lat w USA. W jego ofercie znajdują się uznane przez krytyków, nagradzane seriale oryginalne takie jak Rick i Morty, Primal Genndy’ego Tartakovskiego, The Eric Andre Show, Three Busy Debras, Robot Chicken i Mr Pickles. Dzięki szybko rosnącej międzynarodowej obecności, Adult Swim jest już dostępny na ponad 50 rynkach w regionie EMEA w ponad 20 językach, a wybrane produkcje, takie jak Rick i Mortysą już dostępne w Polsce w HBO GO. Coroczny festiwal Adult Swim dociera do międzynarodowej publiczności, proponując występy najlepszych muzyków i komików.
Warner Bros. Consumer Products
Warner Bros. Consumer Products (WBCP), firma należąca do WarnerMedia, jest częścią bogatego portfolio studia filmowego WarnerBros, oferujacą rozrywkę dla ludzi na całym świecie. WBCP współpracuje z najlepszymi licenjobiorcami, dostarczając zabawki, modę, artykuły wyposażenia wnętrz i publikacje inspirowane najsłynniejszymi produkcjami DC, Wizarding World, Looney Tunes, Hanna-Barbera, HBO, Cartoon Network oraz Adult Swim. Do największych światowych sukcesów WBCP w branży rozrywkowej zalicza się między innymi park tematyczny The Wizarding World of Harry Potter oraz Warner Bros. World w Abu Dhabi. Dzięki innowacyjnym programom licencjonowania i merchendisingu na świecie, działaniom w obszarze handlu detalicznego, partnerstwom promocyjnym i parkom tematycznym WBCP jest jedną z głównych organizacji zajmujących się licencjonowaniem i merchandisingiem detalicznym na świecie.
Poprzedni

Goldenbox No. 38. Pakiet ekskluzywnej jesieniary

Następny

SZTRUKS: NOWOCZESNY I MODNY

Zobacz również to: