Wrangler® i Adult Swim wspólnie tworzą drugą kolekcję z motywami z popularnego serialu animowanego „Rick & Morty“
Po sukcesie zeszłorocznej kolekcji Wrangler x Rick & Morty, która wyprzedała się dwukrotnie, Wrangler przybywa z nową kolekcją ubrań tuż przed nadchodzącymi świętami
26 października 2021, Greensboro, Północna Karolina
Wrangler® – światowy lider branży denimowej zapowiedział dzisiaj swój najnowszy wspólny projekt z Warner Bros. Consumer Products i Adult Swim, producentem nagrodzonego nagrodą Emmy serialu „Rick i Morty“. Najnowsza kolekcja Wrangler × Rick and Morty będzie obejmować ubrania unisex z niewidzianymi do tej pory motywami.
Podobnie jak w przypadku pierwszej kolekcji, która pojawiła się na rynku pod koniec roku 2020, ubrania będą dostępne wyłącznie na wrangler.com. Początek sprzedaży zbiegnie się z dorocznym festiwalem Adult Swim, który będzie pokazywany od 11 do 13 listopada na kanale Adult Swim na YouTube.
Serial „Rick i Morty“ przeniknął do kultury epoki i zyskał sobie popularność zarówno wśród celebrytów, jak i fanów popkultury. W roku 2020 Wrangler wypuścił na rynek swoją pierwszą kolekcję z bohaterami serialu, która wyprzedała się dwukrotnie. Kampania towarzysząca oryginalnej kolekcji Wrangler × Rick and Morty wygrała ostatnio nagrodę Adweek Media Plan of the Year Award w kategorii Najlepsze wykorzystanie technologii eksperymentalnej.
Uznanie zdobyła zdobiona laserowo kurtka oraz działania marki skupiające się na problemach egzystencjonalnych podjęte podczas zeszłorocznego festiwalu Adult Swim. Współpraca nad kolekcją Wrangler × Rick and Morty zdobyła honorowe wyróżnienie w kategorii Marketing dla Biznesu, Produkty i Usługi Konsumenckie w konkursie 2021 InSpire Awards oraz Nagrodę Doskonałości – Stosunki Medialne w konkursie 2021 Bronze InSpire Awards.
„Sukces pierwszej kolekcji sprawił, że z chęcią podjęliśmy ponowną współpracę z marką Wrangler i jej fanami na całym świecie. Ubrania z rick-tastycznymi nadrukami mogą być noszone przez lata” – mówi Tricia Melton, Dyrektor ds. Klasyków oraz Filmów dla Dzieci i Młodzieży w Warner Bros. „Połączenie kultowego serialu Adult Swim z ponadczasową marką, jaką jest Wrangler, to świetna okazja, by zaproponować naszym fanom coś ekstra, co bezpośrednio nawiązuje do serialu”.
Pełna kolekcja Wrangler × Rick and Morty obejmuje cztery oryginalne modele: dwie bluzy z okrągłymi dekoltami ze 100% bawełnianej dzianiny, bluzę z kapturem ze 100% bawełnianej dzianiny i kurtkę dżinsową z laserowym nadrukiem z serialu na plecach.
„Jako kultowa marka z wieloletnią tradycją Wrangler ma długą historię w popkulturze. Cieszy nas, że możemy podbić serca nowych fanów dzięki serialowi Adult Swim „Rick i Morty” oraz organicznym wzmiankom o tym, że denim Wrangler jest niezniszczalny, nawet przez Usuwacza Planet NX-5 z 4. sezonu” – mówi Holly Wheeler, Wiceprezes ds. Globalnego Marketingu we Wrangler. „W związku z obchodami naszej 75. rocznicy, planujemy zaprosić do współpracy jeszcze więcej interesujących partnerów. Naszym celem jest połączenie westernowych korzeni marki ze współczesną kulturą, co pokaże kierunek, w którym chcemy zmierzać przez następne 75 lat”.
Kolekcja Wrangler x Rick and Morty obejmująca cztery produkty będzie dostępna na wrangler.com. Ceny wahają się od 59 do 79 $.
Wszystkie pięć sezonów serialu „Rick i Morty“ jest dostępnych w HBO GO.