fbpx
piątek, 6 grudnia 2024

Najnowsza kampania Renee na wiosnę-lato osadzona jest w onirycznym świecie baśni i zagadek. Ta niezwykle mocna wizerunkowo kampania jest odpowiedzią Renee na stagnację i głód wrażeń życia codziennego wynikających z minionego roku, który dla wszystkich był czasem zniechęcenia, mieszanką monotonii i niepewności.

Do najnowszej kampanii marka zaprosiła modelkę Edyta Zając, która swą urodą idealnie wpasowała się w klimat zdjęć.

W 2021 Renee pragnie zwrócić uwagę na coś zjawiskowo pięknego, odmiennego od otaczającej nas rzeczywistości i tak od niej oddalonego, jak tylko to możliwe. Pragnienie obudzenia się w innym świecie czy oderwania od post pandemicznego świata ze wszystkimi problemami dookoła jest silniejsze niż kiedykolwiek.

Najnowsza kampania Renee jest więc swego rodzaju pryzmatem, rozszczepiającym szarą codzienność na kolory abstrakcji, fantazji i metafory. Perspektywa odchodzenia od schematów i zwrot w kierunku semantycznych wartości wydaje się być znacznie ciekawszy od standardowych linearnych opowieści. Zarówno wideo jak i zdjęcia czerpią garściami z literatury pięknej, baśni o Kopciuszku, śpiącej królewnie, Alicji w krainie czarów. Symbolika wody i świata głębin to nawiązanie do oczyszczenia, odwaga pójścia w nieznane – być może jako początek czegoś nowego, lepszego. Kolorystyka i oświetlenie także odrywają tu istotną rolę – charakterystyczne podwodne refleksy mają pomóc nam przenieść się na chwilę do innego sennego wymiaru. Ukazana w ten sposób rzeczywistość – na kształt marzenia sennego – ma charakter irracjonalny, sprzeczny z zasadami prawdopodobieństwa. Zacierają się następstwa wydarzeń, lecz wywołują naturalne ludzkie skłonności do interpretacji, wzbudzają ciekawość i chęć pogłębiania opowieści. Marka Renee chce, by odbiorcy interpretowali tę kreację na własny sposób.

Utwór LASS — 'I Can Be Your Girl’, użyty w kampanijnym klipie doskonale współgra z obrazem. Polska kompozytorka, autorka tekstów, wokalistka i producentka Kasia Klimczyk tworzy alternatywny pop, łącząc kobiecą wrażliwość́ z nowoczesnymi narzędziami muzyki elektronicznej.

W nowej kolekcji Renee postawiło na kobiecy i delikatny styl, który odwzorowuje charakter silnej, ale wrażliwej kobiety. W tym sezonie to zwiewne sukienki, bluzki i spódnice, ale również swetry, które idealnie sprawdzą się na wiosnę. Wszystkie produkty występują w szerokiej palecie kolorystycznej – zaczynając od finezyjnych pasteli, poprzez intensywne kolory, skończywszy na barwach achromatycznych (biel i czerń). Materiały wykorzystane w kolekcji to satyny, tkaniny printowane, czy farbowane metodą tie-dye przędze.

Wraz z nową kampanią marka Renee zmieniła logo na bardziej lekkie, kobiece i eleganckie.

Najnowsza kolekcja Spring Summer od Renee dostępna jest w na Renee.pl

Modelka: Edyta Zając / Uncover Models

Fotograf: Katarzyna Bielska

Scenariusz i reżyseria: Sitarsky

DOP: Mateusz Golis

Makijaż: Ola Łęcka / BukuTeam

Włosy: Tomasz Mickiewicz / White Noise

Stylizacje: Sebastian Gąsienica-Łuszczek

Muzyka: LASS (Katarzyna Klimczyk)

Produkcja: Karolina Burzyńska Khoi Phan Minh / Azagroup S.A.

Poprzedni

Pielęgnacja skóry wokół oczu. 5 wskazówek na piękne spojrzenie!

Następny

TERAPIA ŁĄCZONA NUXE

Zobacz również to: