WE ARE TRIUMPH KAMPANIA STWORZONA PRZEZ KOBIETY, DLA KOBIET


TRIUMPH Wyspa Kobiet

Marka Triumph rozpoczyna angażującą kampanię globalną We Are Triumph. Jej bohaterkami są wyjątkowe kobiety ze wszystkich obszarów firmy – od asystentek klienta, przez marketing, IT i dział designu, które występują w serii zabawnych filmów związanych z bielizną. Kampania We are Triumph wystartuje na kanałach social media Triumph w Międzynarodowy Dzień Kobiet – dzień, w którym celebrujemy osiągnięcia kobiet na całym świecie.

Od najbardziej zabawnych historii o biustonoszach, po dylematy „koronkowe czy gładkie”, kobiety na całym świecie będą mogły utożsamić się z kampanią, ponieważ została autentycznie stworzona przez inne kobiety. Kampania We are Triumph podkreśla, że Triumph to firma, którą tworzą prawdziwe kobiety, z indywidualnymi preferencjami i autentycznymi historiami. Kto lepiej opowie o marce niż stojące za nią kobiety?

Kampania obejmuje serią autentycznych i zabawnych materiałów wideo, w których kobiety Triumph przedstawiają swoje własne historie związane z bielizną. Wszystkie bohaterki odpowiedziały na te same pytania, a otrzymane odpowiedzi są naprawdę wciągające, ponieważ pochodzą od osób, które używają produktów na co dzień. Marka nie pominęła także mężczyzn, którym zadano te same pytania, a ich często zaskakujące odpowiedzi nadają kampanii ciekawy ton.

We are Triumph pokazuje, że nie ma lepszych osób, które mogłyby zaprosić do świata marki niż inne kobiety, które doskonale rozumieją wszystkie niuanse bielizny: dlaczego powinnyśmy nosić biustonosz, jak istotny jest komfort i dlaczego perfekcyjne dopasowanie biustonosza jest tak ważne.

„W Triumph rozumiemy potrzeby kobiet związane z bielizną, ponieważ za naszą marką stoją kobiety. Kampania We are Triumph pokazuje, że pomimo różnic, wspólnie tworzymy produkty, markę i dyskusję na temat bielizny, ponieważ sami jesteśmy przede wszystkim konsumentami. Nasze kobiety Triumph utożsamiają się z innymi kobietami, dlatego ta kampania trafi do wielu osób” – komentuje Isabelle Bernier, Head of Marketing Europe

 

#TogetherWeTriumph www.triumph.com

Poprzedni Praktyka uważności dla początkujących
Następny Nowości w linii Konopie Joanna do pielęgnacji włosów