fbpx
sobota, 13 kwietnia 2024

Trauma

trauma wyspa kobiet

Adwokat diabła

Adwokat diabła wyspa kobiet

Kosmetyki pachnące owocami

Kosmetyki wyspa kobiet

Jedyne ocalałe

Jedyne ocalałe wyspa kobiet

Until you

Until you wyspa kobiet

Tarcza odpornościowa

Tarcza odpornościowa wyspa kobiet

FOCUS NA WŁOS(Y)

WŁOS wyspa kobiet

Wiosenne wyzwanie – przywróć skórze blask i witalność!

Wiosenne wyzwanie wyspa kobiet

Jedenasta kolekcja Serafina Andrzejaka to przede wszystkim wyjątkowe połączenie mody wysokiego krawiectwa ze streetwearową stylistyką. Koszule z wielkimi kołnierzami zestawione z dresowymi częściami garderoby to jedno z charakterystycznych połączeń tej kolekcji. AW 2020/21 „Hoodie, but lipstick” i cała jej kampania to według projektanta przyszłość inspirowana przeszłością.

Serafin Andrzejak jest absolwentem łódzkiej ASP i obecnie projektuje już prawie 8 lat. Swoje rzemieślnicze umiejętności nabywał nie tylko na studenckich fakultetach, ale także w różnych pracowniach krawieckich. Jedną z nich była pracownia Anne Sophie Madsen w Kopenhadze u której utrwalił sobie, jak ważna, w wysokim krawiectwie, jest precyzja i detal. Jego kreacje zdobyły uznanie wielu gwiazd, m.in.: Meli Koteluk, Natalii Kukulskiej, Kasi Stankiewicz i wielu innych. Polacy mogli trochę go poznać w telewizyjnym programie z 2014 roku – Project Runway, emitowanym w TVN.

Kolekcja „Hoodie, but lipstick” to już 11-sta kolekcja Serafina a zarazem pierwsza w stylistyce streetwearowej. Zauważyć można przede wszystkim, że Serafin porzucił ulubioną czerń na rzecz bardziej odważnych kolorów np.: żółty, niebieski, miętowy, liliowy. Oprócz podstawowej bluzy z kapturem w kolekcji dostępne są także sukienki, dresy, koszule z długimi kołnierzami nawiązujące do lat 90-tych, kurtki a nawet dresy dla najmłodszych. Projektant wykorzystał jeans w kolorze: białym, granatowym oraz pokryty złotą powłoką, są także cekiny, ortalion i oczywiście podstawowe dla mody streetowej miękkie dzianiny. Sztandarowym modelem kolekcji jest bluza CROSS HOODIE, w której długie troki zostały przeplecione na przodzie bluzy.

Ideą kampanii było zwrócenie uwagi na odbiór społeczny mody i wysokiego krawiectwa, które z powodzeniem może stać się elementem powszedniego życia i otaczającej nas przestrzeni, jakim jest np. targowisko. To kampania- reportaż, osadzona w codziennym życiu, tu i teraz.

„Dla mnie moda jest niebezpiecznym narzędziem do przewidywania przyszłości, którą musimy opowiedzieć i osadzić w teraźniejszości” mówi Serafin Andrzejak

Poprzedni

Dla wyjątkowych potrzeb młodej skóry Neutrogena® Clear & Soothe - NOWOŚĆ

Następny

NOWOŚĆ! KOMBUCHA, ASHWAGANDHA, SOJA! Bogactwo naszej planety w kosmetykach Perfecta Planet Essence

Zobacz również to: