fbpx
wtorek, 16 kwietnia 2024

Trauma

trauma wyspa kobiet

Adwokat diabła

Adwokat diabła wyspa kobiet

Kosmetyki pachnące owocami

Kosmetyki wyspa kobiet

Jedyne ocalałe

Jedyne ocalałe wyspa kobiet

Until you

Until you wyspa kobiet

Tarcza odpornościowa

Tarcza odpornościowa wyspa kobiet

FOCUS NA WŁOS(Y)

WŁOS wyspa kobiet

Wiosenne wyzwanie – przywróć skórze blask i witalność!

Wiosenne wyzwanie wyspa kobiet

Jesienna kampania marki Born2be.pl Mów Do Mnie Teraz z udziałem najgorętszego nazwiska w polskim show-biznesie Małgorzaty Rozenek-Majdan to wejście w świat Bohemii i ukłon w kierunku wolności zapoczątkowanej w kulturze hippie lat 70 -tych. Wybór twarzy kampanii był więc oczywisty – jak przyznają jej twórcy – zespół kreatywny born2be. Świadoma siebie, pewna swoich wartości i przekonań, charyzmatyczna osobowość telewizyjna – Małgorzata Rozenek-Majdan idealnie wkomponowała się w styl artystycznej bohemy.

Co stanowiło główną inspirację jesiennej kampanii Born2be? Genezy należy upatrywać w szepcie i jednym słowie – teraz. Ma ono stanowić wezwanie do działania tu i teraz i być drogowskazem do inspirowania, poznawania i bycia. Mów do mnie teraz to nawiązanie do słynnych słów Małgorzaty Rozenek-Majdan wypowiedzianych w programie Azja Express, gdzie była jedną z uczestniczek. Nieco zmienione na potrzeby nowej rzeczywistości hasło nabiera innego znaczenia.

Postindustrialny klimat tworzy idealną przestrzeń na danie sobie większej swobody w wyrażaniu siebie. To również czas otwierania się na drugiego człowieka. Czas słuchania i działania. Mów do mnie teraz odzwierciedla potrzebę ludzi. Dotąd jedynie przez zasłonięte twarze spoglądaliśmy w zagubione spojrzenia. Teraz kiedy wolność zaczęła nabierać nowego znaczenia, nie tyle chcemy widzieć, ile słyszeć. Potrzebujemy głosu, który zainspiruje i powie, że teraz jest odpowiedni czas. W tej roli osoba, którą pokochały miliony Polaków- Małgorzata Rozenek – Majdan- jedna z najbardziej charyzmatycznych postaci polskiego show-biznesu.

Na uwagę zasługują damskie stylizacje utrzymane w estetyce lat 70. i stylu bohemian. To przede wszystkim wzorzyste kurtki, garnitury w energetycznych kolorach, ale też dzianinowe sukienki i żakardowe kardigany oraz szczególnie modnie ostatnio dzwony. Mocna stylistyka jest również obecna w obuwiu: botki, kowbojki, długie kozaki za kolano to tylko jedne z nielicznych propozycji, jakie na jesienny sezon proponuje marka Born2be. Całości dopełniają przemyślane dodatki w postaci kapeluszy i biżuterii vintage. Męskie stylizacje to głównie oldschoolowe bluzy i kurtki oraz kraciaste koszule przywołujące na myśl nowojorskie ulice lat 70-tych.

Kampania Mów Do Mnie Teraz to spójna koncepcja materiałów video i foto pokazująca świat bohemii. W hipisowskiej feerii barw widzimy przenikające się postacie, które mają manifestować wolność i różnorodność, cechującą markę Born2be. Kreacją i produkcją kampanii zajął się team born2be, a za obiektywem stanęła popularna fotografka gwiazd Marta Wojtal.

Wejdź w świat Bohemii z Born2be pl już TERAZ!

born2be

Poprzedni

Doświadczenie wglądu

Następny

Appetita poleca. Rozgrzewające napoje na chłodne dni

Zobacz również to: