fbpx
wtorek, 19 marca 2024

Aby uczcić 50. rocznicę powstania marki Smiley®, kultowa marka dżinsów Lee® połączyła siły z tym znanym na całym świecie brandem, tworząc nową kolekcję ubrań na co dzień. Nawiązując do oryginalnej kampanii Smiley® – „Take the Time to Smile” (Znajdź czas na uśmiech) – kolekcja łączy kultowe modele Lee z pozytywną energią uśmiechniętej buźki Smiley, tworząc pozytywną przesłanie w sam raz na wiosnę 2022.

Od 1972 roku Smiley® kształtuje sposób, w jaki świat wyraża pozytywność poprzez muzykę, sztukę i popkulturę, a Lee® od ponad wieku celebruje niesłabnący optymizm tych, którzy podążają własną drogą. Zainspirowana stylem z lat 70., 80. i 90. kapsułowa kolekcja Lee × Smiley zaprasza użytkowników do przyłączenia się do Szczęśliwej Rewolucji.

Zaprojektowana linia ubrań przyciąga uwagę motywem klasycznej żółtej buźki Smiley, nowymi odsłonami pastelowych barw, efektem tie-dye i napisami z motto „Take the Time to Smile” oraz klasycznym denimem Lee. Całość wywołuje mnóstwo pozytywnych wibracji. Każdy najmniejszy detal doczekał się nowego wyglądu: metalowe elementy wykończeniowe, specjalnie zaprojektowana naszywka Smiley Lee i tylne kieszenie, na których teraz rozgościła się uśmiechnięta żółta buzia.

Lee® jest podekscytowane kolejną współpracą ze Smiley i możliwością wspólnego uczczenia rocznicy tej marki za pomocą wyjątkowej kolekcji. Wyznajemy te same wartości – optymizm i oryginalność, co sprawia, że idealnie do siebie pasujemy. Świetnie jest widzieć, w jaki sposób ta kapsułowa kolekcja łączy kultowe elementy obu marek” – mówi Joe Broyles, wiceprezes ds. globalnej współpracy w Lee®.

W ciągu ostatnich 50 lat Smiley współpracował z markami we wszystkich możliwych kategoriach – od mody przez muzykę po design, akcesoria, podróże i wiele innych. Nasz kultowy motyw z buźką miał szeroki wpływ na kulturę” – mówi Nicolas Loufrani, dyrektor generalny The Smiley Company. „Współpraca z marką Lee® jest dowodem naszego wspólnego zaangażowania w szerzenie pozytywnego nastawienia i uśmiechu”.

W kolekcji znalazły się męskie i damskie koszulki, dżinsy, koszule, kurtki i kombinezony. Ceny wahają się od 45 do 230 dolarów. Kolekcja jest dostępna od 8 marca na stronach internetowych Lee w USA i Europie. Ponadto Lee stworzył dwa produkty kolekcjonerskie, które są dostępne wyłącznie w ramach akcji Smiley w sklepach w Galeries Lafayette na całym świecie i online na Galerieslafayette.com, a także Nordstrom w Stanach Zjednoczonych, w wybranych punktach Pop-In@Nordstrom i online na Nordstrom.com/pop. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.lee.com/smiley.

LEE

Lee®, marka należąca do Kontoor Brands (NYSE: KTB), od ponad 130 lat jest pionierem w projektowaniu odzieży dżinsowej i codziennej. Dziedzictwo tego kultowego amerykańskiego brandu obejmuje innowacyjne fasony, wyznaczające styl ubrania i legendarne detale w kolekcjach dla mężczyzn, kobiet i chłopców. Młodzieńcza energia Lee, niekończący się optymizm i niezachwiana pewność siebie od lat podbijają serca pokoleń na całym świecie. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.lee.com.

SMILEY

Znak towarowy Smiley, zaprojektowany w 1972 r. przez francuskiego dziennikarza Franklina Loufrani w celu rozpowszechniania pozytywnych wiadomości, stał się jedną z najważniejszych ikon w projektowaniu graficznym. Motyw z żółtą uśmiechniętą buźką łączy ludzi dzięki kreatywnemu przesłaniu, które szerzy pozytywne myślenie, promując jednocześnie stawanie się lepszym na poziomie społecznym i emocjonalnym. Smiley to uniwersalna ikona kontrkultury z pozytywnym przesłaniem, która wywarła wpływ na ludzi na całym świecie. Odkrywany i definiowany na nowo przez kolejnych aktywistów, artystów i twórców motyw Smiley ma się świetnie i kształtuje kolejne pokolenia.

Poprzedni

5 sposobów na wygładzoną i rozświetloną skórę z kosmetykami Neutrogena®

Następny

Walczysz z niedoskonałościami skóry, a te uporczywie nie chcą ustąpić? Geek & Gorgeous – oto kosmetyki do zadań specjalnych

Zobacz również to: