Islandia– kraina lodu i nieskazitelnej natury. Dzika i zachwycająca, a jednocześnie pełna sprzeczności wyspa. Ten nietuzinkowy, wyjątkowy klimat Islandii ujmuje spokojem i ucieczką od miejskiego zgiełku. Surowość islandzkiego krajobrazu stała się więc idealnym tłem dla twórców najnowszej kampanii Senses marki BORN22BE.
Chłodna kolorystyka wyspy i nieco surrealistyczna natura tworzą wyjątkową scenerię- idealnie współgrającą z jesienno-zimową linią Born2be. Najnowsza kampania SENSES to przeniesienie się do świata zmysłów i poszukiwanie harmonii w miejscu, gdzie najpełniej czuć bliskość z naturą. Islandia staje się więc nie tylko tłem do realizacji kampanii, ale również pewnego rodzaju alegorią nostalgii i romantyczności. SENSES to trzy rozdziały opowieści o podróży po Islandii. Pierwsza, wrześniowa odsłona ma nieco oniryczny klimat, niemal jak z filmów Wesa Andersona. Kolejne części, jak mówią twórcy kampanii, będą utrzymane w podobnej estetyce, a ich premiera już niedługo!
Twarzą kampanii marki BORNBE została światowej sławy topmodelka Maja Salamon- znana z pokazów dla luksusowych domów mody. Na swoim koncie ma okładki dla L’offciel, Harper’s Bazaar czy Vogue. Jej eteryczna uroda zachwyca w kampanii BORN2BE i idealnie komponuje się z surrealistycznym klimatem wyspy. Wzrok przyciąga również model Sebastian Stemplewski, znany z udziału w kampanii dla luksusowej marki J.W. Anderson.
Na sezon jesień/zima marka przygotowała stylizacje inspirowane światowymi trendami z zachowaniem motywu multifunkcjonalności. Dominują więc wygodne i minimalistyczne propozycje. Warstwowość stylizacji oraz stonowana kolorystyka pierwszej odsłony nawiązują do znanego, skandynawskiego new nordic, które były jednocześnie jednym z inspiracji do stworzenia kampanii SENSES.
W najnowszej linii marki BORN2BE możemy znaleźć m.in. pikowane kamizelki i kurtki, dzianinowe sukienki oraz nawiązujące do lat siedemdziesiątych spodnie z szeroką nogawką. W ofercie marki znalazły się również sznurowane, grungowe botki, eleganckie mokasyny, a dla miłośników luźnego, miejskiego stylu czekają oldschoolowe buty sportowe z wysoką cholewką, które w tym sezonie powracają w wielkim stylu.
Efekty pierwszej odsłony kampanii Senses dostępne na www.born2be.pl!
- photographer: Borys Synak / @boryssynak
- photographer’s assistant: Aleksander Balcerek / @calywskowronkach
- cinematographer: Aleksander Ryżow / @ryzow
- stylist: Anna Akińcza / @akinczaanna
- hair&mua: Łucja Siwek / @siwekmakeup
- models: Maja Salamon / @maja_salamon @divisionmodel
- Sebastian Stemplewski / @sebastianstemplewski_03 @uncovermodelswarsaw
- creative director, production: Oskar Kacprzak / @oskar.kacprzak
- support production: Angelika Kubak / @endzi.kubak
- art director, backstage: Piotr Majcher / @peter_majcher
- pr: Karolina Rowińska / @karolina_rowinska