Otwarcie nietypowego showroomu Maylily


Maylily wyspa kobiet

W dniach 20, 21 i 22 kwietnia 2021 roku odbyło się oficjalne i bardzo kameralne otwarcie pierwszego w Polsce showroomu marki Maylily. Ambasadorką jej jest Maffashion – Julia Kuczyńska. Obecny czas nie sprzyja hucznym imprezom zatem organizatorzy postawili na bezpieczne, indywidualne spotkania podczas których prezentowali miejsce i pełną gamę oryginalnych rzeczy dla dzieci. Showroom na dwa dni w tygodniu będzie zamieniać się w dość nietypowy sklep z dziecięcymi tekstyliami.

Otwarcie showroomu było bardzo wyjątkowe i „uszyte na miarę” obecnych czasów. Ze względów bezpieczeństwa organizatorzy zorganizowali trzydniowe, indywidualne spotkania na które zapraszano polskie gwiazdy, przedstawicieli różnych mediów, blogerów oraz influencerów. Podczas spotkań prezentowano wyjątkowe wnętrza showroomu w których widać nutę klasycznego francuskiego stylu połączonego z nowymi trendami. Punktem charakterystycznym salonu jest przepiękny wykusz – niewielki element konstrukcyjny z łukowymi oknami, który nadaje miejscu magii. W showroomie pomyślano także o specjalnym pokoiku dziecięcym w którym zobaczyć można propozycje aranżacji wnętrza z użyciem rzeczy Maylily. Małym dodatkowym akcentem jest tu także najnowszy bujaczek dla maluszków marki MoKee. Wystrój pokoju będzie zmieniał się przy każdej nowej kolekcji marki.

Na otwarciu nie mogło zabraknąć świeżo upieczonych a także i przyszłych mam: Maffashion – Julia Kuczyńska, Basia Kurdej Szatan, Agnieszka Kaczorowska – Pela, Monika Mrozowska, Maja Hyży, Dorota Czaja, Agnieszka Mrozińska, Kasia Bigos.

Polska marka Maylily jest już na rynku od 9-ciu lat. Jej czołowymi produktami są ręcznie dziergane rzeczy dla maluszków, wyjątkowe czapeczki oraz tekstylia z autorskimi wzorami. Założycielką marki jest młoda przedsiębiorcza mama Katarzyna Mitas z Iwonicz Zdroju. Już niedługo, pod skrzydłami Maylily, będziemy mogli podziwiać autorską kolekcję Maffashion – Julii Kuczyńskiej, która jest ambasadorką marki. Choć czas nie sprzyja nowym inwestycjom to właścicielka jednak postawiła na to by w Warszawie powstał pierwszy showroom marki. Będzie on funkcjonował w dość niekonwencjonalny sposób bowiem oprócz funkcji jakie spełnia z założenia showroom to będzie także, dwa dni w tygodniu, otwartym sklepem dla wszystkich klientów Maylily.

Jestem ogromnie podekscytowana naszym nowym pomysłem na dalszy rozwój marki. Idziemy do przodu i założyliśmy, że showroom będzie poprowadzony w dość nietypowy sposób gdyż w piątki i soboty będzie pełnił funkcję sklepu otwartego dla każdej osoby. Będzie można przyjść obejrzeć wszystkie rzeczy i zamówić je online bez zbędnego dźwigania ich do domu.” mówi Katarzyna Mitas

Poprzedni Dzień Ziemi – jak dbać o planetę nie tylko od święta? 12 wskazówek od Marcina Kostrzyńskiego
Następny Zanim będziesz mamą…