fbpx
wtorek, 19 marca 2024

24h Le Mans to znany na całym świecie wyścig kojarzony z luksusowymi pojazdami i patronującymi markami premium. Jedynym polskim zespołem, który bierze udział w dobowej rywalizacji jest Inter Europol Competition, a jego oficjalnym partnerem została marka odzieżowa Diverse należąca do grupy ETOS S.A. Brand przygotował tematyczną kolekcję sportową.

WSPÓŁPRACA DEXT x 24H LE MANS

Diverse Extreme Team przy współpracy z organizatorem legendarnego przedsięwzięcia, Automobile Club de l’Ouest (ACO), stworzył licencjonowaną kolekcję męskiej odzieży z logo 24h Le Mans. Polska marka została także partnerem jedynego polskiego teamu biorącego udział w tym prestiżowym wyścigu – Inter Europol Competition. Logotyp firmy będzie widoczny między innymi na bolidzie zespołu.

POLSKA REPREZENTACJA

Kierowcy startują w drużynach, a w skład każdej wchodzi trzech zawodników. Nasz kraj reprezentują: Kuba Śmiechowski, który jest kierowcą zespołu od początku istnienia Inter Europol Competition i debiutował z teamem w European Le Mans Series oraz Asian Le Mans Series, a także: Alex Brundle (Wielka Brytania) i Renger van der Zande (Holandia).

98 LAT MOTORYZACYJNYCH ZMAGAŃ

Wyścig zawdzięcza swoją nazwę miastu położonemu w północno-zachodniej Francji, które co roku przyciąga tysiące fanów motoryzacji. Przyczyną jest prestiżowe przedsięwzięcie, w którym zawodnicy mają za zadanie w ciągu doby przejechać jak największą liczbę okrążeń na jednym z najdłuższych torów na świecie. Circuit de la Sarthe mierzy bowiem aż 13 629 metrów!

Historia zawodów rozpoczęła się w 1923 roku i od prawie stu lat cieszy się niesłabnącą popularnością. Nic dziwnego! 24-godzinna rywalizacja od zawsze słynęła z wielkich nazwisk i to nie tylko ze świata sportów motorowych. W Le Mans rywalizowali między innymi: Nick Mason (perkusista grupy Pink Floyd), Mark Thatcher (syn premier Wielkiej Brytanii) czy słynny aktor Paul Newman, który w Le Mans 1979 zajął aż drugie miejsce. Francuska perła wśród sportów motorowych zapisała się też w historii popkultury – na podstawie formuły wyścigu powstały gry komputerowe oraz film – Le Mans’66. A to nie wszystko. W tym roku to historyczne wydarzenie połączy się również ze światem mody!

OBECNOŚĆ MAREK PREMIUM

24h Le Mans to nie tylko najbardziej prestiżowe firmy motoryzacyjne, takie jak Ferrari, Porsche czy Aston Martin. Wyścigowi od lat towarzyszą również luksusowe brandy, np. Rolex. Do tego elitarnego grona dołączyła teraz polska marka Diverse razem z kolekcją 24h Le Mans. Znany polski brand posiadający ugruntowaną pozycję na rynku działa od 1993 roku i obecnie nie zwalnia tempa, podejmując się współprac międzynarodowych.

DIVERSE MARKĄ WSPIERAJĄCĄ SPORTOWCÓW

24h Le Mans to oryginalny i niezwykle autentyczny koncept wywodzący się ze sportowego DNA firmy Diverse, która od lat organizuje i wspiera przedsięwzięcia związane z sportami ekstremalnymi – na przykład historyczny Rajd Dakar. Projektanci marki skupiają się przede wszystkim na tym, by ubrania nie krępowały ruchów, były jak najbardziej swobodne, a przy tym zgodne z najnowszymi trendami. Linia dedykowana jest mężczyznom, a wśród dostępnych produktów znajdziemy między innymi t-shirty, bluzy, spodnie i akcesoria.

KOLEKCJA 24H LE MANS

Cała kolekcja została stworzona w barwach, które nawiązują do charakterystycznych kolorów 24h Le Mans – pojawia się dużo bieli, granatu i czerwieni. Logotyp legendarnego wyścigu widnieje w formie nadruków na t-shirtach lub nawet naszywek na bluzkach typu polo. Nie brakuje także bawełnianych koszulek z tematycznymi, motoryzacyjnymi grafikami. Wśród odzieży z długim rękawem znajdziemy dresowe bluzy z dużym logotypem, kurtki bomberki ze ściągaczami czy longsleeve’y występujące w różnych wersjach kolorystycznych.

Spodnie to przede wszystkim wygodne dresy oraz joggery, które sprawdzą się w codziennych oraz bardziej sportowych stylizacjach. W linii 24h Le Mans pojawiają się także krótkie, casualowe spodenki typu chino – niebieskie lub beżowe.

Licencjonowana kolekcja 24h Le Mans nie rozczaruje również miłośników stylowych akcesoriów. Wśród propozycji Diverse znajdziemy: czapkę z daszkiem, sportową torbę na ramię, czy sneakersy. Wszystkie produkty ozdobione są kultowym logotypem 24h Le Mans.

Kolekcja dostępna jest w sprzedaży w sklepach sieci Diverse oraz online na https://diversesystem.com/pl/on/lemans.

 

Poprzedni

Hyaluron anti-aging – wielowymiarowa redukcja zmarszczek

Następny

Złap lato w kadrze

Zobacz również to: