fbpx
sobota, 13 kwietnia 2024

Trauma

trauma wyspa kobiet

Adwokat diabła

Adwokat diabła wyspa kobiet

Kosmetyki pachnące owocami

Kosmetyki wyspa kobiet

Jedyne ocalałe

Jedyne ocalałe wyspa kobiet

Until you

Until you wyspa kobiet

Tarcza odpornościowa

Tarcza odpornościowa wyspa kobiet

FOCUS NA WŁOS(Y)

WŁOS wyspa kobiet

Wiosenne wyzwanie – przywróć skórze blask i witalność!

Wiosenne wyzwanie wyspa kobiet

W czerwcu świat obiegła wiadomość, że Miranda McKeon, aktorka z serialu „Ania, nie Anna”, netflixowej adaptacji powieści „Ania z Zielonego Wzgórza”, ma raka piersi. Gdy wrzawa nieco ucichła, przyszedł czas na wniosek. Rak piersi dotyka nie tylko kobiety po pięćdziesiątce, ale również dziewiętnastolatki. W tym roku YASUMI jeszcze intensywniej będzie walczyć o szerzenie wiedzy na temat nowotworu piersi, tym razem głównie u kobiet młodych – od 18 do 45 roku życia.

Ponieważ zbliża się różowy październik, miesiąc świadomości raka piersi, zbliżają się wydarzenia związane z szerzeniem wiedzy na temat tej choroby. Wspierać je będzie również marka YASUMI, która dołącza do edukacyjnych akcji mających zachęcić Polki do regularnych badań piersi. Będzie dużo o profilaktyce, diagnostyce oraz nowoczesnych metodach leczenia nowotworów piersi, w tym głównie u kobiet pomiędzy 18 a 45 rokiem życia.

– Profilaktyczne badania ratują życie, dlatego są tak waże. Ogromnie się cieszę, że 700 Yasumianek tak chętnie dołączyło do akcji i październik wspólnie pomalujemy na różowo. Błędne przeświadczenie o tym, że chorują tylko dojrzałe kobiety, poruszyło nasze Yasumianki i wspólnie chcemy obalić ten mit poprzez edukację i finansowe wsparcie – mówi założycielka marki YASUMI, Zofia Bydałek.

Zapraszamy na film

W ramach akcji YASUMI NA RÓŻOWO 1 października o godzinie 20:00 na https://www.facebook.com/YasumiPolska udostępnimy edukacyjny film o profilaktycznych badaniach, diagnostyce, nowoczesnych metodach leczenia, diecie przeciwnowotworowej oraz pielęgnacji skóry po chemioterapii. Naszymi gośćmi będą dr n.med. Daniel Maliszewski oraz współżałożycielka fundacji OmeaLife, Ewelina Puszkin. O pielęgnacji skóry oraz diecie antyoksydacyjnej opowiedzą TOP EXPERCI YASUMI – Małgorzata Jezierska oraz Agnieszka Kujawa. Pytania będzie można zadawać w komentarzach. Na wszystkie odpowiedzą eksperci fundacji i YASUMI.

– Co roku raka piersi diagnozuje się u około 20 000 kobiet. Niestety choroba ta wykrywana jest u coraz młodszych pań – mówi dr n.med. Daniel Maliszewski. – U pacjentek z podejrzeniem raka piersi ważna jest szybka diagnostyka i łatwy dostęp do nowoczesnego leczenia. Kobiety, kończąc 20 lat, co roku powinny robić USG piersi. Kobiety kończące 50 lat – mammografię. Dzięki multidyscyplinarnemu i spersonalizowanemu leczeniu rak piersi jest już praktycznie chorobą przewlekłą o dobrym rokowaniu – kontynuuje dr n.med. Daniel Maliszewski. – Jednak wiedza kobiet odnośnie profilaktyki i leczenia raka piersi jest kluczowa, aby świadomie uczestniczyć w procesie diagnostyczno-leczniczym.

– Nasza fundacja udziela wsparcia merytorycznego z zakresu metod leczenia raka piersi, po to by pacjentka mogła stać się partnerem do rozmowy z lekarzem i świadomie podejmowała decyzje o swoim leczeniu – mówi współzałożycielka fundacji OmeaLife, Ewelina Puszkin. – Uczucie sprawczości buduje w niej na nowo poczucie bezpieczeństwa, którego bardzo potrzebuje. Wpieramy ją również emocjonalnie, dzielimy się swoimi pozytywnymi doświadczeniami, motywujemy do pozostania aktywną zawodowo i nie rezygnowania ze swoich pasji w trakcie i po zakończonym leczeniu. Od 2018 jesteśmy członkiem Think Pink Europe – organizacji zrzeszającej fundacje wspierające chorych na raka piersi z całej Europy. Wspólnie realizujemy wiele zadań, m.in. organizujemy Race for the Cure.

26 września – 10 października biegnijmy po zdrowie

Race for the Cure to jedna z największych europejskich imprez sportowych tematycznie poświęcona zdrowiu kobiet. W jej trakcie organizowane są biegi, jak i Nordic Walking. – Race for the Cure niesie za sobą ideę zwiększenia świadomości profilaktyki raka piersi, budowania solidarności z chorymi i ich rodzinami oraz umożliwia zgromadzenie funduszy na działalność fundacji – dodaje współzałożycielka fundacji OmeaLife, Ewelina Puszkin. Osoby dotknięte rakiem piersi biegną w różowych koszulkach celebrując życie. Pozostali uczestnicy wyrażają gest solidarności w walce z rakiem piersi zakładając koszulki białe. Każdego roku bierze w niej udział około miliona osób, w tym roku więcej o kilkaset Yasumianek. Wydarzenie będzie organizowane w całej Polsce. O tym, jak dołączyć do drużyn lub jak założyć swoją drużynę, można dowiedzieć się na stronie Race for the Cure.

Maski na różowo

YASUMI przekaże cały dochód ze sprzedaży 1000 różowych masek z platyną na rzecz fundacji OmeaLife.

– Maska wspomaga metabolizm skóry, zwiększa jej elastyczność, stymuluje syntezę kolagenu, przeciwdziała wolnym rodnikom. Łagodzi podrażnienia i wzmacnia ściany naczyń krwionośnych, działa nawilżająco, wygładzająco i ochronnie. Sprawdzi się rewelacyjnie dla każdego typu cery jako przeciwutleniająca bomba dla skóry twarzy – mówi Top Expert i Trener YASUMI COLLEGE, Agnieszka Kujawa. – Będziemy je sprzedawać po 10 zł w październiku w naszych gabinetach, do których serdecznie zapraszamy. Tym samym 10 000 złotych przekażemy na

Poprzedni

Forum Uśmiechu Rossmanna już 1 października - wykłady, wywiady i warsztaty ze znanymi ekspertami online i za darmo

Następny

Który zapach wybierze twój chłopak? Zapachy NOU

Zobacz również to: