Marka Rituals wprowadza na rynek nową, zimową edycję limitowaną. The Alchemy Collection to wyjątkowa kolekcja, o zapachu mirry i nut bursztynowych, czerpiąca inspirację ze starożytnej praktyki alchemii, która opiera się na synergii między ziemią, gwiazdami i naturalnymi elementami materii. Edycja limitowana została stworzona, aby zachwycać unikatowymi nutami zapachowymi i przynosić uczucie głębokiego odprężenia.
The Alchemy Collection została zaprojektowana tak, aby dostarczać niepowtarzalnych wrażeń sensorycznych, przede wszystkim dzięki niezwykłemu, ciepłemu zapachowi łączącemu mirrę i nuty bursztynowe, ale również zupełnie nowym produktom o innowacyjnych formułach.
Niezwykły design całej kolekcji, nawiązujący do sztuki alchemii, a także nowe, zaprojektowane z myślą o zrównoważonym rozwoju opakowania (wykonane ze szkła i aluminium, nadające się do recyklingu), sprawiają, że kolekcja wyróżnia się na tle innych.
– Kierunek artystyczny kampanii i sesji zdjęciowej The Alchemy Collection był absolutnie wyjątkowy i magiczny. Wygląd i atmosfera powstałych podczas sesji materiałów są inne niż wszystko, co dotychczas zrobiliśmy. Cieszymy się, że udało nam się uchwycić na wszystkich zdjęciach charakter tej kolekcji. Jestem niezwykle dumna z efektów i mam nadzieję, że nasi klienci pokochają je tak samo, jak ja – mówi Dagmar Brusse, dyrektorka kreatywna w Rituals.
Spośród wszystkich produktów z kolekcji na wyróżnienie zasługują nowości, w tym między innymi peeling do ciała The Alchemy Collection, który, dzięki zastosowaniu czarnego piasku wulkanicznego, działa na skórę detoksykująco i odżywczo. Składniki stymulują odnowę komórkową i pomagają osiągnąć zdrowy, promienny wygląd. Nowością jest również maska do twarzy, zawierająca drobinki 24-karatowego złota. Jej właściwości odmładzające, zmiękczające, delikatnie złuszczające i nawilżające, nadają skórze blask, nawilżenie, zapobiegając jednocześnie powstawaniu drobnych zmarszczek.
– Czerpiąc inspirację ze starożytnej praktyki alchemii, kolekcja ta oddaje hołd transformującej sile natury i żywiołów. Dzięki innowacyjnemu opakowaniu oraz formule, moim ulubionym produktem z The Alchemy Collection jest stylowy dyfuzor z kamienia solnego, który uwalnia ciągłą mieszankę zapachową cynamonu, białej orchidei i bursztynu – mówi Lot van Rij, dyrektor ds. innowacji w Rituals.
Rituals wprowadza do swojego portfolio nową gamę produktów, które pozwolą wzbogacić standardową rutynę pielęgnacyjną. The Alchemy Collection wyróżnia się odżywiającymi ciało właściwościami i uspokajającym wpływem na umysł.
Więcej o Rituals Cosmetics
Rituals Cosmetics to marka oddana idei zrównoważonego rozwoju i dobrego samopoczucia w świecie luksusowych produktów beauty. Umieszczając w jednym portfolio kosmetyki do kąpieli, do pielęgnacji ciała oraz produkty do domu, Rituals proponuje klientom nowy styl życia, polegający na zamianie codziennych rytuałów w chwile warte zapamiętania. Każdy produkt jest inspirowany starożytną tradycją i pomaga odnaleźć szczęście w najmniejszych rzeczach. Poprzez szerokie portfolio produktów Rituals do naturalnej pielęgnacji ciała i skóry, zapachów do domu oraz odzieży home wear, klienci mogą wzbogacić swoje życie o chwile dobrego samopoczucia. Firma Rituals powstała w 2000 roku w Amsterdamie i od tego czasu została uznanym światowym ekspertem w branży w ponad 36 krajach, w metropoliach, takich jak Londyn, Paryż, Hongkong czy Nowy Jork, posiadając łącznie ponad 1041 sklepów, 3480 punktów w ramach shop-in-shop oraz 5 obiektów spa oraz pierwsze na świecie Mind Spa. Dzięki podejściu opartemu o trzy filary: Czystość, Świadomość i Troskę, (Clean, Conscious and Caring) marka Rituals została dumnym posiadaczem certyfikacji B CorporationTM. Marka jest oddana temu, by nieustannie ulepszać swój wpływ w kwestiach społecznych i środowiskowych – główne założenia to składy w ponad 90% pochodzenia naturalnego oraz opakowania, które będą się nadawały do ponownego napełnienia i/lub recyklingu lub wykonane z materiałów z recyklingu. Ponadto Rituals z zapałem wspiera 3 fundacje. Rituals chce być prekursorem wśród luksusowych brandów, który udowodni, że piękno i dobre samopoczucie mogą iść w parze ze zrównoważonym rozwojem. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę www.rituals.com