Już na początku listopada startuje nowa, jesienna kampania marki Jantar® pod hasłem „to co nas łączy #bursztyn”. To właśnie ona będzie finałem zapoczątkowanego wiosną tego roku, inspirującego cyklu opowieści o trzech wyjątkowych kobietach, które z ogromnym zaangażowaniem stały się twarzami marki.
W jesiennej akcji, Jantar® skupia się na idei wspólnoty i na tym co łączy kobiety, pragnie jednocześnie budować społeczność opartą na zaufaniu, zdrowych relacjach i naturalności, które łączą pokolenia.
Od 16.11 do 2.12.2024 r. marka Jantar® zaplanowała silne wsparcie wizerunkowe serii kosmetyków do pielęgnacji włosów, w której znajdziemy kultowe perełki uwielbiane przez konsumentki: szampon regenerujący do włosów zniszczonych, odżywkę-wcierkę, galaretkę do laminacji oraz wodę lamelarną. Działania obejmą Social Media, Influencer Marketing oraz kampanię digitalową.
Marka Jantar® obecna jest na rynku od ponad 25 lat. W tym czasie doskonale poznała (i wciąż poznaje!) swoje konsumentki, dlatego wie, czego potrzebują i co jest dla nich ważne. Celem akcji zatytułowanej „to co nas łączy #bursztyn” jest podkreślenie znaczenia zdrowych i długotrwałych relacji między kobietami.
Marka Jantar® pragnie się skupiać na tym, co łączy i przyciąga kobiety oraz co sprawia, że stają się sobie bliskie, a jednocześnie pokazać, jak ważna jest pielęgnacja nie tylko międzypokoleniowych więzi, ale też włosów. To właśnie tu, bursztyn, który jest głównym wyróżnikiem marki, staje się jednocześnie wspólnym mianownikiem. Bo choć każda z kobiet jest inna i ma inne potrzeby – również włosów, to marka Jantar® i kosmetyki oparte na cennej esencji bursztynowej są w stanie na nie odpowiedzieć, a przy tym stać się ich przyjacielem i godnym towarzyszem.
https://www.facebook.com/Jantarkosmetyki
https://www.instagram.com/jantar_kosmetyki/