H&M Innovation Stories _ nowy koncept w duchu zrównoważonej mody


H&M Wyspa Kobiet

H&M wprowadza Innovation Stories – nowy koncept w duchu zrównoważonej mody. W sezonie wiosna – lato 2021 pojawią się trzy dropy. Każdy z nich będzie poświęcony przyszłościowym procesom zrównoważonego rozwoju. Debiutancka kolekcja Science Story będzie pierwszym z nich.

H&M od dawna angażuje się w wprowadzanie pozytywnych zmian i dążenie do postępu w dziedzinie zrównoważonej mody. Najnowsza inicjatywa, Innovation Stories, to kolejny krok marki w kierunku transformacji dotyczącej odpowiedzialnego podejścia do procesów produkcji. Innowacyjne, zrównoważone tkaniny i unikalny design w kolekcji Science Story to ich rezultat.

Innovation Stories to koncepcja, która przenosi nasze eksperymenty na wyższy poziom. Inicjatywa zachęca nas do współpracy z naukowcami i programistami stawiając w centrum uwagi nasze postępowe pomysły. Science Story to hołd dla lat badań i eksperymentów, które kryją się za tymi niesamowitymi materiałami” – mówi Ella Soccorsi, Concept Designer w H&M.

W kolekcji pojawią się nowe nowe materiały, takie jak EVO by Fulgar® – bio przędzę pozyskiwaną z oleju rycynowego oraz Desserto – roślinną alternatywę dla skóry, produkowaną z kaktusa.

Kolekcja Science Story to nie tylko innowacyjne materiały. To nietuzinkowy design, który odpowiada na dzisiejsze potrzeby konsumentów. Ubrania mają być użytkowe i wygodne, ale nienudne. Kluczowe elementy kolekcji to białe dżinsy z szerokimi nogawkami i podwójnym paskiem, lekko przycięta biała koszula z przeskalowaną kieszenią na piersi oraz geometryczna marynarka. Odważne akcesoria w energetycznych kolorach stanowią dopełnienie dość monochromatycznej kolekcji: gruby naszyjnik z pomarańczowymi zawijasami i detalami z dżetów czy sandały na wysokim obcasie z zielonymi paskami i niebieskie okulary przeciwsłoneczne z plastikowymi oprawkami stworzonymi z recyklingu.

Nasza nowa koncepcja kontynuuje podróż H&M w kierunku zrównoważonego systemu mody. Innovation Stories pozwala nam się rozwijać, jednocześnie tworząc pożądane i trwałe produkty, które mamy nadzieję, że nasi klienci pokochają i będą z nich dumni” – mówi Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor w H&M.

Kolekcja dedykowana jest głównie kobietom, ale pojawią się w niej również propozycje dla mężczyzn.

Pierwsza odsłona kolekcji H&M Innovation Stories: Science Story będzie dostępna na stronie hm.com od 18 marca.

Poprzedni Nowe mascary od INGRID COSMETICS
Następny JUŻ TERAZ DOSTĘPNE W OFERCIE VENITA BIO PRODUKTY DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW - NOWOŚĆ