Vitabiotics, znana brytyjska marka, oferująca witaminy, minerały i suplementy diety, pojawiła się na polskim rynku. Jej wyłącznym dystrybutorem jest Primavera Parfum. Aktualnie konsumenci mają dostęp do szesnastu różnych produktów.
To prawdziwa rewolucja na krajowym rynku witamin, minerałów i suplementów diety. Marka, która buduje swoją rozpoznawalność od 50 lat i jest dostępna w ponad 100 krajach na świecie, a w Wielkiej Brytanii od 10 lat dzierży fotel lidera, wreszcie dotarła do Polski. Vitabiotics został założony przez profesora doktora habilitowanego chemii medycznej Kartara Lalvaniego, odznaczonego Orderem Imperium Brytyjskiego, członka Królewskiego Towarzystwa Farmaceutycznego. Skuteczność produktów tej marki jest potwierdzona licznymi badaniami naukowymi, a wyróżnia je unikalne podejście do wspomagania organizmu w jego własnych naturalnych procesach, poprzez spersonalizowaną suplementację nowe zastosowanie składników odżywczych. O wysoką jakość asortymentu dbają farmaceuci, lekarze i naukowcy, stale współpracujący z urzędami regulacyjnymi oraz organami władzy. Marka stawia na innowacyjność, czego dowodem jest sześć przyznanych patentów międzynarodowych i kolejnych dziesięć w trakcie rozpatrywania.
Wyłącznym dystrybutorem marki na polskim rynku została Primavera Parfum Group, jedyny w kraju kompleksowy hub e-commerce dla firm z branży health&bealuty.
– Cieszymy się, że tak znamienita marka jak Vitabiotics powierzyła nam działania dystrybucyjne na polskim rynku. Chętnie angażujemy się w projekty, za którymi stoją produkty zdrowe, naturalne oraz ekologiczne. Jesteśmy przekonani, że Vitabiotics za sprawą swojej wysokiej jakości i unikalnej receptury przekona do siebie wielu użytkowników witamin, minerałów i suplementów diety. My zadbamy o to, aby produkt był szeroko dostępny na półkach sklepowych oraz w Internecie – powiedział Jędrzej Karasek, CEO w Primavera Parfum.
Vitabiotics szuka nowych, synergicznych kombinacji składników odżywczych. Kluczowe są optymalne ilości, pozwalające uniknąć efektów ubocznych oraz odpowiednia technologia, aby produkty były wolne od leków i hormonów. Marka oferuje segmentację ukierunkowaną, a portfolio podzielone zostało na pięć kategorii: „multiwitaminy”, „pojedyncze składniki odżywcze”, „sport/dieta”, „zwierzęta” oraz „inne”. Produkty mają opakowania typu blister dla zachowania świeżości oraz wygody i przeznaczone są do recyklingu.
Aktualnie na polskim rynku dostępnych jest szesnaście witamin, minerałów i suplementów diety tej marki.
Więcej informacji o Primavera Parfum Group znajduje się na oficjalnej stronie: https://www.primaveraperfum.pl/