Pewny biznes to biznes sprawdzony przez innych. Taki, w którym z góry wiadomo, ile trzeba w niego włożyć i jakie będą miesięczne zyski. Biznes z gotową receptą na sukces. Takie możliwości daje franczyza.
Masz dość pracy w korporacji, szukasz stabilizacji w niepewnych czasach lub po prostu nowych wyzwań i ścieżek rozwoju? Warto przyjrzeć się możliwościom, jakie daje franczyza i zainwestować w rozwiązania sprawdzone przez innych.
Jaką franczyzę wybrać? Dobrze jest rozważyć własne zainteresowania, predyspozycje i możliwości finansowe, ale przede wszystkim zbadać rynek, przyjrzeć się poszczególnym branżom i sprawdzić konkurencję. Na przykład intensywnie rozwijający się sektor beauty stwarza szereg możliwości biznesowych. Przykładem może być prężnie działająca od kilkunastu już lat sieć salonów urody YASUMI.
Kiedy w 2003 roku Zofia Bydałek otworzyła pierwszy salon w Kaliszu, nie przypuszczała, że za 18 lat w Polsce będzie istniała cała sieć salonów funkcjonujących na jej starannie wypracowanych zasadach. Dlaczego akurat YASUMI tak przypadło Polkom do gustu? Zaoferowało usługi na bardzo wysokim poziomie, oparte na osiągnięciach technolgii. I to był strzał w dziesiątkę, bo właśnie tego szukały Polki.
W ciągu lat biznes ewoluował. – Dziś poszukujemy szybkich rozwiązań terapeutycznych, ale pragniemy również relaksu. Stres i brak czasu dla siebie budzi potrzebę odpoczynku. Klienci korzystają z rytuałów japońskich oraz masaży SPA. Oferujemy więc efekt wakacji bez konieczności jechania na wakacje. W końcu Yasumi po japońsku znaczy relaks – mówi z uśmiechem założycielka marki YASUMI i wiceprezes zarządu Zofia Bydałek.
Dlaczego franczyza jest tak bezpieczna?
Ponieważ opiera się na wypracowanym przez lata bezpiecznym modelu. Inwestor nie musi zastanawiać się, czy ten biznes się przyjmie, bo to jest wiadome. Wchodzi w markę, która jest już znana, lubiana i bezpieczna, a to bezcenne. Ponadto franczyzobiorca nie jest zostawiony sam sobie. Wręcz przeciwnie. Jest „prowadzony za rękę” od momentu podpisania umowy przez cały czas prowadzenia działalności. A właściwie tak długo, jak tego potrzebuje.
– Zapewniamy pomoc przy rekrutacji, szkolenia, opiekę marketingową, edukacyjną, graficzną i doradczą na każdym etapie tego biznesu – kontynuuje założycielka marki YASUMI Zofia Bydałek. – Nasza wiedza o tym biznesie jest na wagę złota, ponieważ pomaga inwestorowi uniknąć błędów, pomaga skupić się na rzeczach ważnych, które są gwarancją sukcesu.
Jednym słowem franczyzobiorca dostaje całe know-how do udanego biznesu. Pakiet szkoleń, pomoc w rekrutacji pracowników, a nawet pomoc w aranżacji gabinetu. Może swobodnie czerpać z doświadczeń innych. I wcale nie trzeba być wytrawnym kosmetologiem, by otworzyć salon YASUMI. – Inwestorzy w naszej sieci to w 97 % ludzie spoza branży. Oni zarządzają biznesem i pracownikami, którzy są kierunkowo wykształceni i wykonują zabiegi – tłumaczy założycielka marki YASUMI Zofia Bydałek.
Możliwości, które daje YASUMI
Interesującą ofertę znajdą dla siebie inwestorzy z małych, jak i dużych miejscowości. Dla miejscowości do 40 tys. mieszkańców proponowany jest koncept Yasumi Beauty Point. Wiążą się on z mniejszą inwestycją finansową i nieco okrojoną ofertą zabiegową. Instytut Zdrowia i Urody to koncept YASUMI dla większych miejscowości y, przy czym w mieście do 100 tys. mieszkańców inwestor otrzymuje wyłączność. Na ten koncept trzeba wprawdzie większych nakładów finansowych, jednak daje on możliwość wprowadzenia najszerszej oferty zabiegowej, włącznie z zabiegami typu MEDESTETIC z zakresu medycyny estetycznej.
Dlaczego jeszcze warto wybrać tę franczyzę? To największa sieć gabinetów kosmetycznych w Polsce. Z ugruntowaną od kilkunastu lat pozycją, własnymi liniami kosmetyków i prężnie działającym marketingiem. YASUMI zależy na sukcesie partnerów tak samo mocno jak samym partnerom. Ich sukces to przecież sukces całej sieci, dlatego YASUMI całym sercem wspiera swoich franczyzobiorców. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem, by razem oferować usługi na najwyższym poziomie.