fbpx
sobota, 7 grudnia 2024

Podczas tegorocznego Twister Camp, który odbył się 9 sierpnia w Warszawie, zakończyła się akcja, dzięki której Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę otrzymała wsparcie w wysokości 130 tys. zł. Partnerem inicjatywy, organizowanej przez markę Twister, była sieć sklepów Żabka.

W trakcie wakacji marka Twister prowadziła kampanię skierowaną do nastolatków i ich rodziców. Tegoroczna edycja, zorganizowana pod nazwą „Rozkręć się z Twisterem – Odkryj Kosmos Możliwości”, była nie tylko wyjątkową okazją dla młodych talentów, by rozwijać swoje pasje – ale także niezwykła szansa na zdobycie atrakcyjnych nagród finansowych i możliwości udziału w Twister Camp. Podczas tego wyjątkowego wydarzenia, znani influencerzy dzielili się swoją kreatywnością i receptą na sukces. Kampania dotarła do blisko 10 mln użytkowników. Dzięki tak ogromnemu sukcesowi Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę otrzymała wsparcie w wysokości 130 tys. złotych.

Odkryj Kosmos Możliwości to nie tylko konkurs, ale przede wszystkim przestrzeń, w której młodzi ludzie mogą realizować swoje pasje i odkrywać nowe talenty. Cieszymy się, że możemy wspierać ich rozwój, jednocześnie przyczyniając się do walki z hejtem w sieci i szerzenia informacji jak sobie z nim radzić – powiedział Adam Gajczewski, Head of Marketing Ice Cream w Unilever Polska.

Ambasadorami akcji byli popularni TikTokerzy, tacy jak Kinga Sawczuk, Adrianna Krysian, Hubert
i Sebastian Kuc oraz Klaudia Leclercq. Camp odwiedzili również trzej specjalni goście: psycholożka – Hanna Sywula, wicemistrzyni w strzelectwie sportowym – Julia Piotrowska oraz DJ’ka – Agata Joanidis, którzy podczas swoich wykładów starali się zainspirować uczestników, aby dążyli do realizacji swoich marzeń i rozwijania pasji.

W działaniach reklamowych wykorzystano serwis Meta, TikTok, VOD, YouTube, Librus oraz Blix. Do akcji można było dołączyć, kupując loda Twister Cosmixx w dowolnym sklepie Żabka, zachować paragon i opisać na stronie konkursowej dowolną pasję, nie przekraczając limitu 500 słów, a także dodając do opisu film lub zdjęcie, obrazujące opisywaną pasję. Istotnym elementem kampanii było wsparcie Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, której misją jest m.in. szerzenie świadomości o mowie nienawiści. Z każdej transakcji przekazano darowiznę, a łączna pula sprzedanych lodów podczas akcji to ponad 1 mln sztuk.

Za strategię, ideę kreatywną, wdrożenie kampanii, przeprowadzenie konkursu i organizację Twister Camp odpowiadała agencja Cut The Mustard, a za zakup mediów dom mediowy Mindshare.

Unilever jest jednym z wiodących, światowych dostawców produktów Beauty & Wellbeing, Personal Care, Home Care, Nutrition i Ice Cream, który prowadzi sprzedaż na terenie ponad 190 krajów, docierając do 3,4 miliarda konsumentów dziennie. Zatrudnia 128 000 pracowników. Przychody ze sprzedaży w 2023 r. wyniosły 59,6 mld euro. Więcej informacji o Unilever i naszych markach można znaleźć na stronie www.unilever.com.

Poprzedni

Córka z Genewy

Następny

SUNCARE COLLECTION – nowa linia z faktorem SPF od KIKO MILANO

Zobacz również to: