Kosmetyki refill w wymiennych opakowaniach – dbałość o środowisko i oszczędności w portfelu!


Kosmetyki refill

Po co wydawać na krem więcej, skoro można mniej? Wystarczy kupić kosmetyk w opakowaniu typu refill. Koniecznie zapytaj o nie w drogerii.

Każdy krem sprzedawany w słoiczku, oprócz opakowania zewnętrznego ma również jeszcze drugie – wewnętrzne, tzw. termos, w którym znajduje się kosmetyk. Po co za każdym razem kupować całość, jeżeli można dokupić tylko część wewnętrzną, z kosmetykiem?

Co to jest refill?

Refill to wymienne opakowanie (tzw. termos), w którym znajduje się krem. To rozwiązanie, dzięki któremu zewnętrzny słoik może być używany wielokrotnie, a wymianie podlega jedynie środek. Dlatego po zużyciu kremu nie wyrzucamy słoiczka, a wyjmujemy jedynie refill i na jego miejsce wkładamy nowy.

Zalety opakowań typu refill

Oszczędzamy

Dzięki takiemu opakowaniu za kosmetyk płacimy mniej, ponieważ jest sprzedawany bez zewnętrznego słoiczka. Decydując się na zakup kosmetyku w opakowaniu typu refill, oszczędzamy więc ok. 20%!

Wygoda stosowania

Swój ulubiony słoiczek na krem trzymasz na toaletce i wymieniasz tylko jego zawartość

Szeroki wachlarz możliwości

Słoiczki w kremach marki FLOSLEK Laboratorium są uniwersalne. Mogą być wykorzystane także do przechowywania refilli innych linii kosmetycznych marki Floslek.

Dbamy o środowisko

Refill waży tylko 8 g, podczas gdy cały słoiczek aż 40 g. Decydując się na zakup wkładu i ponowne wykorzystanie zewnętrznego słoika wprowadza się więc do środowiska o 32 g mniej plastiku. Refille w 100% podlegają recyklingowi.

Kosmetyki w opakowaniach typu refill

Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK wprowadza coraz więcej kosmetyków w opakowaniach typu refill. Obecnie znajdziesz w nich kremy z następujących linii:
– GREEN fors skin
– Rose for skin
– LIFT effect
– Collagen up
– Naczynka pro

Dowiedz się więcej: www.floslek.pl

Kosmetyki refill

Poprzedni JESIENNA KOLEKCJA DYNAFIT DLA MĘŻCZYZN I KOBIET NIEZAWODNE PRODUKTY NA ZAWODNĄ POGODĘ
Następny SIŁA PIELĘGNACJI TKWI W SKŁADNIKACH!