GARNIER #CZYSTASKÓRA NEW PROJECT!


#CZYSTASKÓRA wyspa-kobiet.pl

#FREEYOURSKIN #FREEYOURSELF

Co mogłoby się wydarzyć, gdyby przestały nas ograniczać nasze kompleksy i uprzedzania? Gdybyśmy mogli puścić wodze fantazji i stworzyć coś własnego, bez żadnych narzuconych zasad? …Garnier spróbuje to sprawdzić!

#CZYSTYSQUAD

Tego lata Garnier kręci reklamę w 100% tworzoną przez Youtuberów. Od scenariusza, przez scenografię, aż do ujęć – Ambasadorzy marki będą mogli puścić wodze fantazji i pokazać, jak kreatywna potrafi być Generacja Z! Co więcej, Garnier ogłasza casting i daje tą samą możliwość swoim konsumentom. Casting, który odbędzie się w lipcu, wyłoni zwycięzców, a Ci razem z gwiazdami Internetu stworzą swoją reklamę – od Młodych dla Młodych!

Czysta Skóra to jej Ambasadorzy

#CzystySquad już od kilku lat tworzą twarze młodego pokolenia, udowadniające, że pewność siebie i kreatywny umysł pozwalają na osiągnięcie sukcesu i spełnianie marzeń. Czysty Squad to osoby i historie za nimi stojące: Jasiek Dąbrowski – YouTuber, który zdobył popularność dzięki gamingowym filmikom, TikTokerka Julia Żugaj tworząca własne choreografie taneczne, Wersow – znana z domu Ekipy, Yoshi, który podobnie jak JDąbrowsky pasjonuje się gamingiem, Klaudia Kapuśniak znana jako Klaudusiek, YouTuberka, która ma na swoim koncie ponad 540k subskrypcji oraz Mateusz Baszczyński, którego można kojarzyć z odjazdowych video typu challenge.

#CZYSTASKÓRA

Czysta Skóra to gama kosmetyków, stworzona z myślą o pielęgnacji skóry problematycznej, skierowana przede wszystkim do osób w okresie dojrzewania. To wtedy bardzo często zmagamy się z zaskórnikami i niedoskonałościami, które nie pozwalają nam czuć się dobrze w swojej skórze. Odpowiednia pielęgnacja produktami Garnier Czysta Skóra pozwoli uporać się z wypryskami i sprawi, że poczujemy wiatr w żaglach! Uwolnij swoją skórę – uwolnij siebie!

#CZYSTASKÓRA wyspa-kobiet.pl

Jesteście ciekawi co wymyśli nasz Czysty Squad? Wyczekujcie premiery już we wrześniu!

Poprzedni Miłość z widokiem na morze. Najpiękniejsze opowieści
Następny Głośni w łóżku – najnowsza kampania Durex zachęca do rozmowy o intymnych potrzebach w związkach