fbpx
piątek, 29 marca 2024

Kolekcja letnia NAGO to oda do nadmorskich kurortów. Eleganckie wiązania przypominające marynistyczne węzły, stonowane chłodne kolory, doskonale skrojone piżamy, które z powodzeniem mogą zostać wykorzystane do nonszalanckiego, codziennego looku. Te modele odzieży oraz uzupełniające kolekcję, plażowe niezbędniki, takie jak torby i kapelusze, sprawią, że dosłownie poczujecie oddech morskiej bryzy!

„Letnia kolekcja była dla nas wyjątkowym wyzwaniem. Wiele naszych planów oraz projektów zostało zweryfikowanych przez sytuację związaną z pandemią koronawirusa. Jednocześnie jako marka nie chcieliśmy pójść na żadne kompromisy w kwestii jakości czy materiałów. Mimo trudności, udało nam się przygotować bardzo uniwersalną kolekcję, a przy okazji poszerzyć naszą ofertę o kolejne materiały. Tego lata stawiamy na nasz polski len. Kolejną z nowości w tym sezonie będą projekty wykonane z resztek materiałów – do tej pory były to u nas jedynie niewielkie akcesoria, jak frotki czy maseczki. Sytuacja pandemiczna postawiła jednak nasze szwalnie podobnie, jak wiele innych biznesów w Polsce – pod murem. Chcąc wesprzeć ich działalność, na tyle na ile było to dla nas możliwe, odkupiliśmy od nich resztki materiałów, które zalegały w ich magazynie i uszyliśmy z nich między innymi sportowy komplet.” – mówi Julia Turewicz, współzałożycielka marki.

NAGO WYSPA-KOBIET.PL NAGO WYSPA-KOBIET.PL

Z okazji premiery kolekcji letniej powstała sesja zdjęciowa, wykonana przez Borysa Synaka. Do sesji NAGO zaprosiło dziewczyny reprezentujące różne typy urody, również takie, które na co dzień nie są związane z modelingiem. Zdjęcia lookbookowe, których pierwsze efekty można podziwiać już na stronie nago.com, nie są poddawane praktycznie żadnemu retuszowi, a ich bohaterki prezentują się na nich w minimalnym make-up’ie. Marka po raz kolejny udowadnia, że piękno nie ma definicji. W ramach nowej kolekcji powstała również wyjątkowa sesja wykonana aparatem marki Polaroid.

W najnowszej kolekcji NAGO znajdziecie kilkanaście nowych modeli ubrań. Pierwsze z nich – wygodne bawełniane dresy czy praktyczne zestawy piżamowe – pojawiły się w sprzedaży już z końcem maja. W pierwszym tygodniu czerwca, do kolekcji dodano kolejne warianty piżam, a także pierwsze w historii marki – torby i kapelusze. Kolejne produkty będą pojawiać się stopniowo w sklepie internetowym marki. Ponieważ dropy zazwyczaj są niewielkie, warto śledzić Instagram marki, żeby być na bieżąco ze wszystkimi pojawiającymi się nowościami.

Kredyty do sesji:

Zdjęcia: Borys Synak
Modelki: Aleksandra Grzyb, Kasia Danioł, Hania Koczewska (GAGA models)
Stylizacja: Robert Kiełb
MUA&Hair: Aga Wilk
Asystent MUA&Hair: Kamila Vay
Produkcja: NAGO
Sprzęt foto: Polaroid

Poprzedni

PALETY CIENI DO POWIEK CATRICE PRO NEXT-GEN NUDES & PRO NEON EARTH SLIM

Następny

POCZUJ KOMFORT Z MARKĄ GENTLE DAY. KUBECZEK MENSTRUACYJNY

Zobacz również to: