fbpx
czwartek, 28 marca 2024

Każdy z nas pamięta słynną kreację marki Versace, którą zaprezentowała na gali rozdania nagród Grammy w 2000 roku ikona stylu, Jennifer Lopez. Tamtego pamiętnego wieczoru piosenkarka nie otrzymała żadnej statuetki, wszyscy jednak zapamiętali jej niesamowitą suknię. Zielona kreacja nie tylko została najbardziej popularną suknią w historii mody, ale również przyczyniła się do rozwoju technologii. Prezes zarządu Google zauważył masowe zainteresowanie wyglądem piosenkarki, co zainspirowało go do stworzenia Google Images.

Ikoniczna kreacja powróciła w tegorocznym pokazie kolekcji wiosna-lato domu mody Versace. Jennifer Lopez prezentująca nową wersję “jungle dress”, w wielkim stylu zamknęła tegoroczny pokaz a w sieci ponownie zawrzało. Wykorzystując momentum, Donatella Versace poszła o krok dalej by oddać hołd tej kreacji i zaprojektowała szereg akcesoriów zawierających identyczny wzór. Na szczególną uwagę zasługują okulary przeciwsłoneczne VE 4387 będące odwzorowaniem printu “jungle”. Model ten charakteryzuje się eleganckimi, kwadratowymi i grubymi oprawkami z włókna octanowego. Szerokie zauszniki na skroniach ozdobione są trójwymiarowym wizerunkiem Meduzy, który otacza złoty wianuszek. Model występuje w pięciu wariantach kolorystycznych, w tym również w bardziej stonowanych kolorach. Jest to z pewnością must have tego sezonu.

Nowa kolekcja okularów Versace (poza ikonicznymi modelami) to również okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne reprezentujące współczesny styl. Nowoczesny kształt oprawek podkreślają charakterystyczne motywy, takie jak mityczna Meduza, agrafka czy inspirowana barokiem, bogato stylizowana litera “V”.

Na szczególną uwagę zasługuje kolekcja Acanthus charakteryzująca się eleganckimi, drobnymi profilami w stylu skinny, który utrzymuje się w trendach od kilku sezonów, pokazuje jak w łatwy sposób połączyć ponadczasową klasykę wraz z nowoczesnym designem. Okulary inspirowane kultowym barokowym wzornictwem w kształcie kociego oka wykonane z włókna octanowego z szerokimi zausznikami z włókna nylonowego, które wyróżnia logo w kształcie litery “V” ozdobione są liśćmi akantu. Oprawki występują w kolorze czarnym z szarymi soczewkami i w kolorze havana z brązowymi soczewkami. Dostępne są także przezroczyste oprawki w kolorze czerwonym z ciemno brązowymi soczewkami.

Kolejny model utrzymany w tej samej stylistyce; to VE 4382. Tak jak poprzednik zdobiony jest literą “V” w barokowym stylu. Prostokątny kształt oprawek z wąskimi soczewkami występuje w białym i czarnym kolorze. Model obejmuje także przezroczyste oprawki w kolorze pomarańczowym z zielonymi soczewkami.

Tegoroczną kampanię zamyka model VE 4393. Widziany na pokazie Versace wiosna 2020, podbił serca zgromadzonej widowni. Okulary w formie maski ze złotym logo marki Versace na froncie, to esencja nowoczesności w bardzo dobrym stylu. Na zauszniku widnieje dobrze wszystkim znana złota Meduza. Okulary przeciwsłoneczne są dostępne w przezroczystej fuksji, w kolorze czarnym z soczewką w kolorze pomarańczowym bądź fioletowym oraz w hawanie z soczewką w kolorze brązowym. Każdy model posiada dwie wersje kolorystyczne szkieł. Tak zwane soczewki Clip-on można z łatwością przypinać lub odpinać by uzyskać inny kolor. Ten niesamowity design pokazuje nam nowoczesność i funkcjonalność okularów marki Versace.

Najnowsza kolekcja marki Versace to stylowa podróż poprzez najmodniejsze trendy okularowe tego sezonu. Nowoczesne kształty w połączeniu z najwyższą starannością wykonania, to definitywnie must have. Z pewnością każda fashionistka odnajdzie w tej kolekcji coś dla siebie.

Poprzedni

Nowość! Deska do prasowania Vileda Star i Vileda Star Plus – doskonałe rozwiązanie na codzienne prasowanie!

Następny

Bezpiecznie i wygodnie. Ochronny Stick - Idealny kosmetyk na lato

Zobacz również to: