libido
Belover Aqua 728x90

Ćwiczenia mięśni miłości

08-09-2013

Satysfakcjonujące, pełne uniesień zbliżenia są rezultatem nie tylko silnej emocjonalnej więzi i pożądania, ale również dobrej kondycji i siły fizycznej. Mocne, elastyczne mięśnie pochwy potęgują doznania seksualne kobiety i podnoszą poziom jej libido. Ma to również kolosalne znaczenie dla mężczyzn – wielu z nich twierdzi, że uprawianie seksu z kobietą, która rodziła dzieci, jest mniej satysfakcjonujące. Nie musi tak być – dzięki naszym ćwiczeniom możesz doskonale usprawnić pracę swojego aparatu miłości i ogromnie wpłynąć na jakość waszego życia seksualnego.



KORZYŚCI ĆWICZENIA MIĘŚNI POCHWY


Korzyści medyczne:

  • Poprawa mięśni dna miednicy w przypadkach nietrzymania moczu
  • Dla kobiet w ciąży – świadome rozkurczanie mięśni w trakcie porodu zapobiegnie pęknięciom krocza i konieczności jego nacinania

Korzyści seksualne:

  • Zwężenie światła pochwy i wzmocnienie jej mięśni podnosi komfort seksualny dla obojga partnerów
  • Idealne dla kobiet, które mają problem z osiągnięciem orgazmu w trakcie stosunku seksualnego
  • Wzbogacenie zbliżenia seksualnego, zwiększenie podniecenia, przyspieszenie seksualnego spełnienia

RODZAJE ĆWICZEŃ MIĘŚNI POCHWY


  • Ćwiczenia mięśni PC (mięśnie otaczające wejście do pochwy i otaczające odbyt, tzw. ćwiczenia Kegla)
  • Ćwiczenia ścianek pochwy i mięśni przepony brzusznej
  • Ćwiczenia miednicy

Rozpocznij od ćwiczeń mięśni i zwieraczy PC – otaczających wejście do pochwy i odbyt. Ich prawidłowe napięcie zintensyfikuje bodźce seksualne i znacząco podniesie jakość zbliżenia seksualnego.

ĆWICZENIE I 


Spróbuj przez 2 sekundy mocno skurczyć mięśnie zwieraczy, tak jak przy próbie zatrzymania oddawania moczu, po czym maksymalnie je rozluźnij poprzez świadome „wypychanie” – tak jak przy oddawaniu moczu. Całość powtarzaj przez 5 – 10 minut. Z każdym dniem wydłużaj czas trwania skurczu i rozluźniania mięśni – aż do 10 sekund.
Wykonując to ćwiczenie oddychaj spokojnie, starając się pozostać maksymalnie rozluźniona, nie napinaj mięśni brzucha.
Kolejny etap tego ćwiczenia polega na bardzo szybkim kurczeniu i rozluźnianiu mięśni PC – zacznij od 15-20 powtórzeń. Ćwiczenia wykonuj 2 razy dziennie, najlepiej rano i wieczorem.

ĆWICZENIE II


W trakcie tego ćwiczenia nauczysz się świadomie napinać ścianki pochwy i mięśnie przepony brzusznej. Połóż się na plecach, rozluźnij i delikatnie wsuń do pochwy dwa palce. Teraz spróbuj maksymalnie skurczyć mięśnie wewnątrz pochwy, aż poczujesz wyraźny ucisk wokół palców. Rozluźnij się i powtórz ćwiczenie nr I, starając się rozróżnić pomiędzy skurczem mięśni przedsionka pochwy, a skurczem mięśni głębokich pochwy. Idealnie, jeśli uda Ci się skurczyć i rozluźnić te dwie grupy mięśniowe oddzielnie.

Ponownie wykonaj skurcz głębokich mięśni pochwy i utrzymaj go przez kilka sekund – ucisk na palcach pomoże Ci ocenić siłę tego skurczu (powinien być na tyle silny, że próba wysunięcia palców przychodzi z trudnością). Następnie maksymalnie rozluźnij mięśnie, próbując delikatnie „wypchać” palce z pochwy – ale postaraj się nie napinać przy tym mięśni brzucha. Powtórz ćwiczenie kilkakrotnie.

Gdy zaczniesz lepiej kontrolować pracę mięśni pochwy i dostrzeżesz wyraźny wzrost siły mięśni pochwy (zazwyczaj po ok. 6 – 8 tygodniach) przejdź do następnego ćwiczenia.

ĆWICZENIE III


Nadszedł czas na najprzyjemniejszą porcję ćwiczeń, do których raczej nie trzeba będzie Cię przekonywać:) W trakcie stosunku seksualnego, przy wprowadzaniu penisa do pochwy, rozluźnij maksymalnie wszystkie jej mięśnie, a w trakcie jego wycofywania, postaraj się możliwie mocno skurczyć cały aparat mięśniowy – zarówno mięśnie otaczające przedsionek pochwy, jak i mięśnie głębokie pochwy. Powtarzaj tą gimnastykę przez cały czas trwania stosunku seksualnego.
Chociaż z początku będziesz musiała się koncentrować na wykonywaniu skurczów i rozkurczów i możesz gubić ich rytm, wraz z praktyką stanie się to niemalże intuicyjne.

Ten specyficzny rodzaj masażu doskonale wzbogaci wasze życie intymne. Praca mięśni pochwy potęguje wrażenia seksualne u kobiety, dzięki czemu łatwiej osiąga ona spełnienie seksualne. Dla mężczyzny natomiast wrażenie "obejmowania penisa pochwą" - jak przy uchwycie dłonią, powodujące uczucie falowania, działa wybitnie podniecająco i przynosi niespotykane doznania seksualne.

Twój partner powinien starać się przystosować rytm do ciebie, dzięki czemu zaczniesz kontrolować przebieg stosunku seksualnego, dowolnie oddalając bądź przyspieszając miłosne spełnienie.

Początkowo wybieraj pozycje seksualne ułatwiające pracę mięśni pochwy tj. takie, w których możesz ścisnąć nogi. Z czasem w każdej pozycji będziesz potrafiła prowadzić tą ekscytującą grę mięśniową.

ĆWICZENIE IV


Pozycja Twojej miednicy determinuje m.in. położenie kanału pochwy i odgrywa dużą rolę w sztuce miłości. Jak sprawdzić czy kontrolujesz mięśnie miednicy? Stań przed lustrem i połóż dłonie na pośladkach. Spróbuj obrócić biodra bez poruszania górną częścią ciała – jeśli potrafisz poruszać biodrami do przodu, do tyłu, na boki, zataczać nimi kółka, Twoje mięśnie miednicy są silne i pozostają pod Twoją kontrolą. Jeśli natomiast Twoje ciało porusza się sztywno, koniecznie zadbaj o kondycję swoich mięśni. Świetnym sposobem na wzmocnienie tego regionu są np. ćwiczenia metodą Pilates.

POLECAMY!

WIĘKSZY NIE ZAWSZE ZNACZY LEPSZY!

JAK SPRAWDZIĆ, CZY ON OKAŻE SIĘ DOBRY W ŁÓŻKU?

CZY ON MNIE ZDRADZA?

NAJGORĘTSZE POZYCJE SEKSUALNE

JAK UWIEŚĆ MĘŻCZYZNĘ?

JAK TWORZYĆ ZDROWE ZWIĄZKI?

MARSJANIE I WENUNSJANKI - JAK SIĘ RÓŻNIMY?

Love & desire - horizontal
perfect bust

Senstra - odzyskaj ochotę na seks!

Newsletter

Jeśli chcesz być powiadamiana o nowosciach zapisz się do naszego biuletynu
Orgasm Control + Gel  250x250