Plakaty inspirowane Śliwką – prace zwycięzców Design by Śliwka Nałęczowska 2020 tworzą galerię w największych miastach Polski


Śliwka Nałęczowska

Plakaty laureatów III edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska podbijają polskie miasta. Prezentacja zwycięskich prac, zainspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą”, stanowi część jesiennej kampanii reklamowej marki Śliwka Nałęczowska.

Śliwka Nałęczowska, czyli najwyższej jakości polskie śliwki, kandyzowane i ręcznie selekcjonowane, następnie otoczone masą kakaową i oblane deserową czekoladą, cieszą autentyczną przyjemnością smaku i jednocześnie twórczo pobudzają młodych artystów. Efektem tych inspiracji jest m.in. unikalny kubek z nadrukiem zaprojektowanym przez laureatkę I miejsca konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2018, dostępny w ramach jesiennej promocji marki. Kolejnym rezultatem przygody Śliwki Nałęczowskiej ze sztuką są plakaty, które można podziwiać w przestrzeni miejskiej jako element kampanii reklamowej marki.

Śliwka Nałęczowska zorganizowała prezentację zwycięskich plakatów, przygotowanych przez pasjonatów grafiki i designu w ramach III odsłony konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Nagrodzone prace znalazły się na ponad 600 citylightach zlokalizowanych w Warszawie, Wrocławiu, Szczecinie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Lublinie, Bydgoszczy, a także w Trójmieście i miastach GOP. Ponadto dwa konkursowe projekty przedstawiono na billboardach w Lublinie i Kaliszu. Równolegle zwycięskie plakaty są eksponowane na ekranach umieszczonych w wagonach pociągów i na peronach warszawskiego metra.

Design by Śliwka Nałęczowska to konkurs promujący młodych twórców, grafików i projektantów, wspiera utalentowanych artystów zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. Po raz pierwszy odbył się w 2018 roku i zapoczątkował wielką, artystyczną przygodę marki Śliwka Nałęczowska ze sztuką. www.designbysliwkanaleczowska.pl

Od października br. trwa promocja, wspierająca sprzedaż pralin Śliwka Nałęczowska, Wiśnia w Likierze i Złoty Orzech od Solidarności. W jej ramach można dostać unikalny kubek z nadrukiem autorstwa laureatki Design by Śliwka Nałęczowska 2018. W kanale tradycyjnym i mniejszych sklepach do nabycia jest promo-pack: Śliwka Nałęczowska + Złota Wiśnia + kubek gratis. W placówkach handlu nowoczesnego przy zakupie pralin kubek można odebrać za symboliczny 1 gr.

Poprzedni Musli Lo od Sante Pyszne śniadanie – bez dodatku cukru!
Następny PERFECTA BIO RETINOL ODMŁADZAJĄCA MOC BOTANICZNEGO RETINOLU