L’Oréal Paris i Festiwal Filmowy w Cannes – 22 lata razem!


Festiwal cannes

O kobietach, z kobietami, dla kobiet

14 maja wystartowała 72. edycja Festiwalu Filmowego w Cannes – prawdziwego święta kina z udziałem największych gwiazd i osobistości branży filmowej. Jednak wraz z rozpoczęciem tego zjawiskowego wydarzenia, L’Oréal Paris świętuje równie ważny moment, jakim jest dwudziesta druga rocznica współpracy z Festiwalem.

Ta historia ma swój początek w 1997 roku, kiedy to światowej sławy marka kosmetyczna, zadebiutowała w Cannes jako Oficjalny Partner Festiwalu oraz Kreator Makijażu gwiazd pojawiających się na czerwonym dywanie. Ten duet jest wprost stworzony dla siebie, o czym świadczą ponad dwie dekady wspólnej pracy i fantastycznych projektów.

„W duchu tej współpracy każdego roku w maju, wychodzimy poza ramy wizualnego piękna na ekranie, wspierając twórczość wschodzących filmowców. W podobny sposób jak marka czyni luksusowe piękno dostępnym, L’Oréal Paris składa hołd kinu i pięknu, demokratyzując doświadczenie festiwalu. Zapraszamy publiczność, widzów i fanów, aby przyłączyli się do świętowania kreatywności i różnorodności dwóch współzależnych sztuk wizualnych: twórczej reżyserii oraz makijażu” – komentuje Pierre Emmanuel Angeloglou, Global Brand President, L’Oréal Paris.

Tegoroczna edycja zapowiada się jeszcze bardziej wyjątkowo, ponieważ to kobiety będą odgrywały główną rolę – ich charakter, emocje, wrażliwość, niezależność, temperament, charyzma, siła i inteligencja. Idea tegorocznej kampanii społecznej KOBIETY W ROLI GŁÓWNEJ odpowiada ikonicznemu już sloganowi „ponieważ jestem tego warta”, który jest integralną częścią marki od lat. Lokalne zaangażowanie L’Oréal Paris w tematy bliskie kobietom, wspierane hasztagiem #kobietywroliglownej, odzwierciedla ideę „women empowerment”. L’Oréal Paris celebruje i wspiera kobiecość, dlatego też chce inspirować wszystkie kobiety na całym świecie, by odnalazły wiarę w siebie, w swoje możliwości, by wiedziały, że to one są reżyserkami, scenarzystkami i aktorkami w swoim własnym filmie, czyli w swoim życiu.

Na czas trwania Festiwalu Filmowego w Cannes powstanie wyjątkowa przestrzeń WORTH IT STUDIO, do której dostęp będą mieli wszyscy – twórcy, gwiazdy, media, fani oraz widzowie festiwalu. Studio będzie skupione na angażującym doświadczeniu. Zaczynając od WORTH IT WALL oraz MIRROR, MIRROR, kobiety będą mogły odbyć szczery wywiad, zmywając swój makijaż, aby następnie zmierzyć się ze swoimi słabościami i odnaleźć swoje mocne strony. Dalej w strefie WORTH IT MAKE-UP eksperci marki L’Oréal Paris pomogą gościom wykonać makijaże odpowiadające ich cechom charakteru, o czym później opowiedzą w krótkim wideo. WORTH IT STUDIO bogate w te wszystkie doświadczenia, pozwoli każdej kobiecie uzbroić się w odpowiednie narzędzia by pewnym krokiem wkroczyć na kultowy, czerwony dywan. Tam, pewne siebie i świadome swojego piękna będą gotowe, aby odbyć ostatni etap podróży i wspiąć się po WORTH IT STAIRS na szczyt!

Na czerwonym dywanie będziemy mogli podziwiać między innymi Grażynę Torbicką, od lat związaną ze światem kina, która w Cannes już po raz czwarty zawita jako Globalna Ambasadorka L’Oréal Paris. O codzienną relację z Beauty Backstage Studio zadbają Aga Wilk – oficjalna Make-up Artist marki oraz Magdalena Kanoniak, vlogerka znana jako Radzka.

Festiwal Filmowy w Cannes potrwa od 14-go do 25-go maja, co oznacza, że czeka nas aż 11 dni pełnych niezwykłych emocji, wrażeń i kolejnych, historycznych momentów, zarówno dla przemysłu filmowego, jak i wszystkich kobiet – tych na czerwonym dywanie, jak i tych poza nim.

Poprzedni Zadbajmy o stopy
Następny THE PARTY & THE CITY